5%

نرسینو سامانه جامع خدمات درمانی

رادیولوژی در منزل

Radiology at home

در حال حاضر مجموعه های زیادی هستند که از طریق دریفت مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کادر متخصص و حرفه ای را در اختیار دارند تا خدمات پزشکی و پیرا پزشکی در خانه یا محل کار افراد را با سرعت بالایی و بدون اتلاف وقت در اختیار آنها قرار دهند. رادیولوژی هایی که در خارج از خانه می باشند نه تنها در زمینه جا به جایی بیمار بلکه دارای مشکلات دیگری نیز هستند که برخلاف رادیولوژی در منزل استریل نبوده و احتمال دچار شدن فرد به بیماری های عفونی زیاد است. شما می توانید خدمات رادیولوژی در منزل را از نرسینو دریافت نمایید

رادیولوژی در منزل نرسینو

رادیولوژی در منزل به عنوان یکی از خدماتی به شمار می آید که هدف از ارائه آن راحتی حال بیماران می باشد و مورد استفاده قرار دادن این تجهیزات دیگر ضرورتی ندارد که برای بردن بیمار به رادیولوژی های بیرون زحمت و سختی زیادی را متحمل شوید. در حال حاضر مجموعه های زیادی هستند که از طریق دریفت مجوز رسمی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کادر متخصص و حرفه ای را در اختیار دارند تا خدمات پزشکی و پیرا پزشکی در خانه یا محل کار افراد را با سرعت بالایی و بدون اتلاف وقت در اختیار آنها قرار دهند.

خدمات رادیولوژی در منزل نرسینو

هزینه رادیولوژی در منزل

برای کسانی که قصد انجام رادیولوژی در منزل را دارند به طور معمول این سوال پیش می آید که میزان هزینه آن چقدر است؟ در پاسخ باید گفته شود که عوامل مختلفی نرخ انجام رادیولوژی در خانه را تحت تاثیر قرار می دهند و نوع دستگاه یکی از مهمترین فاکتورها می باشد. بعضی از دستگاه ها ماده کنتراست دارند در حالی که برخی دیگر بدون این ماده هستند که وجود یا عدم وجود همین ماده بر هزینه رادیولوژی تاثیر می گذارد. میزان عکسبرداری یکی دیگر از عواملی است که هنگام تعیین هزینه های رادیولوژی مورد توجه قرار می گیرد و به همین جهت قبل از انجام دادن این کار مسئول مربوطه را می بایست نسبت به این موضوع آگاه کرد و پس از محاسبه برای رادیولوژی در خانه اقدام کرد.

رادیولوژی پرتابل در منزل

در حال حاضر بسیاری از تیم های پرستاری و پزشکی برای اینکه زمینه خدمات رسانی به بیماران را تا حد قابل توجهی افزایش دهند برای ارائه خدمات رادیولوژی پرتابل در خانه اقدام نموده اند و کلیه بیمارانی که منتقل کردن آنها به مراکز درمانی با سختی و دشوری زیادی همراه می باشد نیازی نیست که رنج بکشند. چرا که مراکز درمانی رادیولوژی را در خانه آنها انجام می دهند و به این منظور دستگاه هایی که برای فراهم کردن کلیه رادیوگرافی ها از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار هستند را مورد استفاده قرار می دهند. یکی از مهمترین نکاتی که باید هنگام انتخاب مرکز خدمات پزشکی برای رادیولوژی در منزل انتخاب نمایید این است که مرکز انتخابی حتما دارای مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها باشد و آزمایش و بررسی دستگاه های موردنظر را به طور منظم انجام دهند. تا اگر در دستگاه مشکل خاصی پیش آمد در اسرع وقت حل شده و از آسیب ورد شدن به بیمار جلوگیری شود.

مهمترین کاربردهای رادیولوژی در خانه

رادیولوژی در مواردی مورد استفاد قرار می گیرد که قرار است مشکلات وجود آمده در بدن فرد به طو دقیق تشخیص داده شوند، به طور کلی با استفاده از رادیولوژی می توان اختلال های گوناگونی را شناسایی کرد، یکی از مهمترین کاربردهای رادیولوژی در منزل این است که از ریه فرد عکس برداری می شود. همچنین عکس گرفتن از لگن و اندام های تحتانی امکان پذیر خواهد بود، علاوه براین به پزشکان این امکان را می دهد تا تغییراتی که بعد از عمل جراحی رخ داده اند را به طور کامل مورد بررسی قرار دهند. با رادیولوژی در منزل می توان آسیب شناسی مکانیکی ستون فقرات و آسیب های که منجر به بروز کمردرد می گردند را تشخیص داد.، لازم به ذکر است که کاربردهای اساسی و مهم رادیولوژی باعث شده است تا تعداد زیادی از افراد آن را در منزل خود انجام دهند.

رادیولوژی در منزل

نحوه انجام رادیولوژی در منزل

برای انجام رادیولوژی در منزل ابتدا دستگاه مخصوص انجام این کار با توجه به محلی که پزشک می خواهد تصویر برداری کند را به خانه بیمار می فرستد و مهمترین نکته در زمان ارسال دستگاه این می باشد که عکسبرداری در منزل را حتما یک پزشک کاربلد و متخصص انجام دهد. ایمنی در کار نیز به عنوان یکی دیگر از نکاتی به شمار می آید که در زمان رادیولوژی در خانه بیمار مورد توجه قرار دادن آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، به علاوه تمام اعضای خانواده قبل از انجام رادیولوژی باید به طور کامل به آسیب های غیرقابل پیش بینی آشنا باشند. در زمان قدیم برای مشاهده کردن تصاویر رادیولوژی بیمار باید صبر می کرد تا تصاویر چاپ می شدند، در حالی که امروزه امکان مورد استفاده قرار دادن تصاویر کامپیوتری برای دیدن و ارزیابی اولیه و چاپ عکس های دریافت شده وجود دارد.

رادیولوژی در منزل یکی از خدماتی پزشکی می باشد که در حال حاضر توسط تعداد زیادی از مراکز درمانی ارائه می گردد تا افرادی که شرایط لازم  برای مراجعه حضوری به این مراکز را ندارند بدون متحمل شدن سختی زیاد به راحتی و آسانی به خدمات موردنظر دسترسی پیدا کنند. خوب است بدانید که در مورد این مسئله یعنی رادیولوژی در خانه و انتخاب مرکز مورد توجه قرار دادن برخی از نکات از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که یکی از مهمترین آنها مورد استفاده قرار دادن دستگاه های مدرن و پیشرفته می باشد. همچنین هزینه این رادیولوژی با توجه به عوامل گوناگونی از جمله نوع دستگاه، میزان عکس برداری، چاپ یا عدم چاپ عکس تعیین خواهد شد و از آنجایی که به کار گرفتن رادیولوژی در منزل مزایای فراوانی مانند صرفه جویی در زمان و هزینه  دارد اکثر افراد آن را به رادیولوژی در بیرون از منزل را ترجیح می دهند.

اسکرول به بالا