5%

نرسینو سامانه جامع خدمات درمانی

سونوگرافی در منزل

Ultrasound at home

سونوگرافی در منزل که شاید در ابتدا با شنیدن نام آن کمی متعجب شوید امروزه به راحتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد؛ چرا که برای تشخیص بسیاری از بیماری ها تصویربرداری نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. صد در صد بیماری های زنانه و یا مشکلاتی که به شکم، مثانه و کلیه و یا حتی سرطان مربوط می شود به سونوگرافی نیاز دارد. شما می توانید خدمات سونوگرافی در منزل را از نرسینو دریافت نمایید

سونوگرافی در منزل نرسینو

سونوگرافی در منزل که شاید در ابتدا با شنیدن نام آن کمی متعجب شوید امروزه به راحتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد؛ چرا که برای تشخیص بسیاری از بیماری ها تصویربرداری نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. صد در صد بیماری های زنانه و یا مشکلاتی که به شکم، مثانه و کلیه و یا حتی سرطان مربوط می شود به سونوگرافی نیاز دارد. سونوگرافی را شما به عنوان یک راهکار بدون خطر می توانید در نظر بگیرید که با استفاده از تجهیزات خاص در کمترین زمان ممکن انجام می پذیرد. به هر حال برخی از افراد به خاطر مسافت طولانی، برخی دیگر به خاطر نداشتن یک وضعیت جسمانی مناسب و یا حتی خانم های باردار بهتر از خدمات سونوگرافی با یک هزینه مناسب و مقرون به صرفه استفاده نمایند. محیط کلینیک و بیمارستان ممکن است برای افراد خوشایند نباشد. به همین علت خدمات سونوگرافی در خانه پیشنهاد می شود.

 سونوگرافی را شما به عنوان یک راهکار بدون خطر می توانید در نظر بگیرید که با استفاده از تجهیزات خاص در کمترین زمان ممکن انجام می پذیرد. به هر حال برخی از افراد به خاطر مسافت طولانی، برخی دیگر به خاطر نداشتن یک وضعیت جسمانی مناسب و یا حتی خانم های باردار بهتر از خدمات سونوگرافی با یک هزینه مناسب و مقرون به صرفه استفاده نمایند. محیط کلینیک و بیمارستان ممکن است برای افراد خوشایند نباشد. به همین علت خدمات سونوگرافی در خانه پیشنهاد می شود.

سونوگرافی در منزل

خدمات سونوگرافی در منزل نرسینو

سونوگرافي در منزل

سونوگرافی در منزل به این دلیل که جزء روش های غیر تهاجمی محسوب می‌شود امروزه توانسته خیال افراد را برای استفاده از آن راحت نماید. دسترسی بسیار راحت یکی از مزایا اصلی استفاده از سونوگرافی در منزل محسوب می شود و هم چنین چنانچه افراد هراسی بابت وجود بیماری های عفونی و مسری در بیمارستان دارند، استفاده از خدمات سونوگرافی در خانه می تواند راهکاری معقولانه به حساب آید که در این بین، افراد مبتلا به دیابت بهتر است از خدمات سونوگرافی در خانه غافل نشوند؛ چون که محیط بیمارستان صددرصد برای این دسته از بیماران خطرناک محسوب می شود در گذشته با صف های بسیار طولانی برای انجام سونوگرافی روبه رو بودیم، ولی امروزه به راحتی در منزل برای جلوگیری از اتلاف هزینه و زمان می توان از خدمات سونوگرافی به شکل قابل توجهی استفاده نمود. شما تنها باید به یک سایت اینترنتی معتبر در این زمینه مراجعه کنید و نسبت به هزینه آن اطلاعات لازم و دقیق را کسب نمایید.

 سونوگرافی پرتابل در منزل

سونوگرافی پرتابل یکی از جمله خدماتی است که به خاطر مزایایی که دارد خانم های عزیز باردار می توانند از این نوع سونوگرافی در منزل استفاده کنند. سونوگرافی پرتابل به واسطه یک دستگاه متفاوت عملیات عکس برداری را انجام می دهد که به واسطه استفاده از امواج صوتی تمامی ساختار ها و بافت های بدن می تواند به صورت دقیق در حوزه تصویر برداری قرار گیرد.

 همان گونه که می دانید سونوگرافی را یکی از روش‌های بدون ‌درد می‌ شناسند که شما برای تشخیص دقیق بیماری باید آن را انجام دهید. هیچ گونه مشکل خاصی را شما برای فرکانس و پرتو های سونوگرافی پرتابل نمی توانید در نظر بگیرید. به همین دلیل است که امروزه سونوگرافی در منزل با استفاده از این دستگاه تا این حد مورد استقبال قرار گرفته است و شما چنان چه از متخصصان حرفه‌ای برای این نوع سونوگرافی استفاده کنید می توانید نسبت به دقت و تشخیص درست بیماری خود مطمئن باشید.

 انجام سونوگرافی در منزل

سونوگرافی در منزل امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شما می توانید با توجه به خدمات گسترده این روش را جزء روش های بی خطر در نظر بگیرید که هزینه بسیار کم و به صرفه ای نیز دارد. شما قادر هستید به سادگی از این روش بی خطر و غیر تهاجمی برای تشخیص هرچه بهتر انواع بیماری استفاده کنید.

 عکس برداری از تمامی اندام‌های داخلی صددرصد این اختیار را دارد که به عنوان یک راهکار عالی جهت جلوگیری روند بیماری موثر واقع شود و شما انواع سونوگرافی در منزل را برای تصویر برداری:

  1. پستان
  2. تخمدان
  3. چشم
  4. بیضه
  5. سیستم گوارش
  6. طحال
  7. رگ
  8. مثانه
  9. کلیه
  • کیسه صفرا
  • غدد تیروئید
  • استخوان های نوزاد، مغز و بافت
  • اکوی قلب

در نظر بگیرید که هر کدام از موارد گفته شده صددرصد زمانی می تواند به درستی به تشخیص بیماری کمک نماید که شما بتوانید از یک فرد متخصص با تجهیزات کامل در این زمینه استفاده کنید.

سونوگرافی در منزل

هزینه سونوگرافی در منزل

دغدغه بسیاری از افراد امروزه بابت هزینه سونوگرافی در منزل است. شما اگر سونوگرافی را یک آزمایش معمولی در نظر بگیرید، قاعدتا قیمت و هزینه آن نیز قیمت کاملا عادی به حساب می آید و شما نباید نگران یک هزینه گران و بالا باشید. بسیاری از بیمه ها نیز هزینه‌ های سونوگرافی را پوشش می‌دهند.

 اما در برخی از شرایط ممکن است شما از انجام سونوگرافی های متفاوت و البته اختصاصی تری صحبت کنید، مانند سونوگرافی های سه بعدی و چهار بعدی که صددرصد هزینه آن نسبت به سونوگرافی عادی مقداری بالاتر است که البته سونوگرافی ۴ بعدی در اغلب مواقع تحت پوشش بیمه‌ای قرار نمی‌ گیرد. زمان مراجعه به سایت اینترنتی بهتر است با کارشناس در مورد هزینه های سونوگرافی در خانه اطلاعات لازم را کسب نمایید.

سونوگرافی در منزل بدون شک می تواند به راحتی و رفاه حال شما عزیزان کمک کند. تنها باید به این موضوع فکر کنید که از چه سایتی با چه خدماتی بهتر است که استفاده کنید. برخی از وب سایت های اینترنتی شاید کیفیت بالایی را برای ارائه خدمات خود در نظر نگیرند که قبل از هرچیز توصیه ما به شما این است با کارشناس سایت در مورد انواع و هزینه سونوگرافی در خانه صحبت کنید. این گونه با خیالی راحت و آسوده می توانید از این نوع خدمات به راحتی و به نحو احسن استفاده کنید. متأسفانه برخی از افراد به کیفیت کار توجهی ندارند و این چنین است که شاید تجربه خوبی برای استفاده از خدمات آنلاین ندارند.

اسکرول به بالا