5%

نرسینو سامانه جامع خدمات درمانی

کپسول اکسیژن

Buy oxygen capsules

جهت خرید کپسول اکسیژن می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با نرسینو تماس حاصل کرده و انواع کپسول اکسیژن را باید قیمت های مناسب تهیه فرمایید

خرید کپسول اکسیژن

همگی ما بارها این جمله را شنیده ایم که آب مایه حیات است، اما پس از اپیدمی بیماری کرونا باید این گفته را آپدیت کنیم و بگوییم اکسیژن نیز مایه حیات و زندگی است! مطالعات نشان داده اند اگر بیشتر از 1 دقیقه اکسیژن به بدن نرسد، سلول های مغزی می میرند و همین امر می تواند خطر مرگ و یا فلج مغزی را در پی داشته باشد. به همین دلیل، اگر کسی به بیماری های ریوی مبتلا شود و اکسیژن مورد نیاز به بدنش نرسد، باید برای خرید و فروش کپسول اکسیژن اقدام کند.

همگی ما بارها این جمله را شنیده ایم که آب مایه حیات است، اما پس از اپیدمی بیماری کرونا باید این گفته را آپدیت کنیم و بگوییم اکسیژن نیز مایه حیات و زندگی است! مطالعات نشان داده اند اگر بیشتر از 1 دقیقه اکسیژن به بدن نرسد، سلول های مغزی می میرند و همین امر می تواند خطر مرگ و یا فلج مغزی را در پی داشته باشد. به همین دلیل، اگر کسی به بیماری های ریوی مبتلا شود و اکسیژن مورد نیاز به بدنش نرسد، باید برای خرید و فروش کپسول اکسیژن اقدام کند. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در مورد فروش کپسول اکسیژن در اختیار شما قرار دهیم.

کپسول اکسیژن خانگی

اکنون که می خواهیم صحبت در مورد خرید و فروش کپسول اکسیژن را شروع کنیم، بهتر است ابتدا به معرفی کپسول اکسیژن خانگی بپردازیم. کپسول های خانگی در اندازه های متفاوتی به فروش می رسند و اکسیژن خالص را برای بیماران فراهم می سازند. یکی از مواردی که در زمان فروش کپسول اکسیژن خانگی باید مورد نظر قرار گیرد، شارژ مکرر آنهاست. شما باید دائما این کپسول ها را به مراکز مخصوص ببرید تا اکسیژن موجود در کپسول را پر کنند. همچنین، اکسیژن موجود در این کپسول ها به زودی تمامی می شود، به همین دلیل این کپسول ها برای استفاده دائمی مناسب نیستند. اگر وضعیت بیمار شما به گونه ای است که باید دائما زیر اکسیژن باشد، بهتر است استفاده از دستگاه اکسیژن را مد نظر داشته باشید.

فروش کپسول اکسیژن

جهت مشاهده تمامی محصولات پزشکی وارد صفحه تجهیزات پزشکی شوید و سایر محصولات را نیز مشاهده کنید.

قیمت دستگاه اکسیژن ساز

اکنون که در بحث فروش کپسول اکسیژن به دستگاه اکسیژن ساز رسیدیم، بهتر است شناخت کاملی در مورد این دستگاه داشته باشید. دستگاه اکسیژن ساز دستگاهی است که به آب مقطر متصل می شود و اکسیژن خالص را تولید می کند. این دستگاه وسیله ای ماسک مانند دارد که بر روی صورت قرار می گیرد و اکسیژن را با سرعت مناسب وارد بدن می کند. استفاده از این دستگاه به کسانی توصیه می شود که از بیماری های مزمن ریوی رنج می برند و نمی توانند اکسیژن مورد نیاز بدن را از هوا دریافت کنند. در زمان استفاده از این دستگاه باید به میزان آب مقطر توجه داشته باشید که هر دو یا سه روز یکبار تعویض شود. این دستگاه دارای چرخ است و به راحتی حمل می شود. همین امر سبب شده است استفاده از این دستگاه مد نظر قرار گیرد.

خرید کپسول اکسیژن

بیماری های مزمن ریوی که اخیرا شدت یافته اند سبب شده اند که بسیاری از افراد برای خرید و فروش کپسول اکسیژن اقدام کنند. اما در زمان خرید این کپسول ها باید به موارد مهمی توجه داشته باشید. این موارد به شرح زیر هستند:
• برای خرید و فروش کپسول اکسیژن حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید که مطمئن شوید کپسول مناسبی را خریداری کرده اید.
• با توجه به نوع مصرف باید دائما این کپسول ها را پر کنید. بهتر است برای پر کردن آنها به همان مراکز خرید مراجعه کنید و یا اگر این مراکز این خدمات را ندارند، از آنها بپرسید که برای دریافت خدمات پر کردن اکسیژن به کجا مراجعه کنید! در این صورت می توانید مطمئن شوید که مرکز مطمئنی به شما معرفی می شود.

آیا افرادی که بیماری های ریوی دارند باید دائما از اکسیژن استفاده کنند؟

یکی از سوالاتی که در زمان خرید و فروش کپسول اکسیژن زیاد با آن مواجه هستیم در مورد زمان استفاده از کپسول اکسیژن است. بهتر است بدانید که استفاده از این کپسول ها به شدت بیماری بستگی دارد. اگر شدت بیماری ریوی بسیار شدید است، باید به طور منظم از این کپسول ها استفاده شود. اما اگر شدت بیماری زیاد نیست، باید در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرند. همچنین، بهتر است بدانید که استفاده بیش از حد از کپسول اکسیژن خطر وابستگی ریه به آنها را در پی دارد و ممکن است دیگر افراد نتوانند به طور عادی نفس بکشند. به همین دلیل توصیه می شود قبل از فروش کپسول اکسیژن با پزشک در مورد نحوه استفاده از این محصول مشورت کنید.

قیمت کپسول اکسیژن

قیمت کپسول اکسیژن

یکی دیگر از سوالاتی که در زمان فروش کپسول اکسیژن زیاد پرسیده می شود در مورد قیمت کپسول اکسیژن، قیمت اکسیژن ساز، قیمت دستگاه اکسیژن ساز خانگی و قیمت دستگاه اکسیژن است. بهتر است بدانید که پاسخ به این سوال به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. به طور مثال اگر شما می خواهید کپسول اکسیژن خریداری کنید، اندازه کپسول در تغیین قیمت آن بسیار مهم است. همچنین، اگر می خواهید دستگاه اکسیژن ساز خریداری کنید، باید بدانید که این دستگاه در اندازه های متفاوت، برندهای مختلف و با قابلیت های گوناگون به فروش می رسد. در نتیجه، شما باید پاسخ دقیقی به این سوالات داشته باشید تا بتوانید از قیمت نهایی این محصولات مطلع شوید. به همین دلیل توصیه می شود برای خرید به مراکز معتبر مراجعه کنید و قبل از خرید از آنها مشاوره بگیرید.
جمع بندی
تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کلی را در مورد فروش کپسول اکسیژن در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید اکسیژن برای ادامه حیات ضروری است و افراد در صورت ابتلا به بیماری های ریوی به دستگاه های تولید اکسیژن نیاز دارند. کپسول اکسیژن یکی از محصولاتی است که برای این افراد پیشنهاد می شود. اما این کپسول ها باید دائما شارژ شوند. دستگاه اکسیژن ساز نیاز به شارژ ندارد و اکسیژن را از آب مقطری که در آن تعبیه شده است دریافت می کند. قیمت کپسول اکسیژن کمتر از دستگاه اکسیژن ساز است. بنابراین شما باید بودجه کافی را برای خرید این محصولات در نظر داشته باشید.

اسکرول به بالا