5%

نرسینو سامانه جامع خدمات درمانی

تخت بیمار

Buy a patient bed

جهت خرید تخت بیمار می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با نرسینو تماس حاصل کرده و انواع تخت بیمار را باید قیمت های مناسب تهیه فرمایید

خرید تخت بیمار

فروش تخت بیمار در مدل های متنوع توسط بسیاری از کارخانه ها و مراکز تولیدی با قیمت مناسب انجام می گبرد، تخت بیمار یکی از انواع تخت های موجود در بازار می باشد که در انواع مختلف طراحی و تولید می گردد که از نظر ویژگی و قیمت با یکدیگر کاملا متفاوت هستند. یکی از مهمترین تفاوت های این تخت ها با تخت معمولی برخوردار بودن آنها از قابلیت تنظیم می باشد و برخلاف تخت های معمولی تقسیم کردن آنها به دو قسمت امکان پذیر می باشد، علاوه براین هم قسمت بالایی و هم قسمت پایینی تخت را در صورت نیاز می توان تنظیم کرد. خوب است بدانید که تخت های بیمار را نه تنها در بیمارستان بلکه در منزل هم می توانید مورد استفاده قرار دهید.

فروش تخت بیمار در مدل های متنوع توسط بسیاری از کارخانه ها و مراکز تولیدی با قیمت مناسب انجام می گبرد، تخت بیمار یکی از انواع تخت های موجود در بازار می باشد که در انواع مختلف طراحی و تولید می گردد که از نظر ویژگی و قیمت با یکدیگر کاملا متفاوت هستند. یکی از مهمترین تفاوت های این تخت ها با تخت معمولی برخوردار بودن آنها از قابلیت تنظیم می باشد و برخلاف تخت های معمولی تقسیم کردن آنها به دو قسمت امکان پذیر می باشد، علاوه براین هم قسمت بالایی و هم قسمت پایینی تخت را در صورت نیاز می توان تنظیم کرد. خوب است بدانید که تخت های بیمار را نه تنها در بیمارستان بلکه در منزل هم می توانید مورد استفاده قرار دهید، گاهی افراد برای مراقبت از بیمار خود در خانه باید با مراجعه به مراکز فروش تخت بیمار یک تخت مناسب تهیه نمایند.

راهنمای خرید تخت بیمار

در صورتی که مجبور هستید تا از یکی از عزیزان خود در منزل مراقبت نمایید تخت بیمار اولین چیزی می باشد که به آن نیاز خواهید داشت، زیرا محلی که بیمار استراحت می کند باید کاملا راحت و آرام باشد. تخت بیمار به عنوان یکی از مهمترین و اصلی ترین وسایل پزشکی به شمار می آید همین موضوع تعداد زیادی از کارخانه ها را برای فعالیت در زمینه تولید و فروش تخت بیمار به بازار ترغیب کرده است، هدف کارخانه ها و مراکز تولید کننده این است که نیاز کاربران را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهند. همچنین آنها به منظور جلب رضایت مشتریان سعی کرده اند تا بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات و لوازم را برای ساخت این تخت ها به کار گیرند، یکی از ویژگی های انواع تخت بیمار این است که کنار آنها ریل وجود دارد تا مانع افتادن بیمار از تخت شوند.

فروش تخت بیمار

جهت مشاهده تمامی محصولات پزشکی وارد صفحه تجهیزات پزشکی شوید و سایر محصولات را نیز مشاهده کنید.

اجاره تخت بیمار

به طور کلی منظور از تخت بیمار تختی می باشد که طراحی و ساخت آن برای رفاه حال افراد بیمار انجام گرفته است و اگرچه بیشتر در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد، اما افراد آن را برای بیماران خود در خانه به کار می گیرند. با توجه به اینکه قیمت تخت بیمارستانی ارزان نیست و قیمت فروش تخت بیمار بالا می باشد از این رو تعداد زیادی از افراد قادر نیستند برای خرید تخت بیمارستانی اقدام نمایند، اجاره کردن تخت بیمار از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و در حال حاضر اکثر مراکز فروش تخت بیمار علاوه بر عرضه محصول به اجاره آن نیز مشغول می باشند. تمام خانواده هایی که در منزل از فرد بیمار مراقبت می نمایند از این طریق می توانند هزینه ها را کاهش دهند، در زمان خرید این تخت ها حتما توجه کنید که حتما برای بیمار طراحی شده باشد.

تخت بیمارستانی برقی

تخت برقی یکی از انواع تخت های بیمارستانی می باشد که از آن به مدت 24 ساعت برای استراحت کردن بیماران استفاده می شود، اگر وضعیت جسمانی بیمار به گونه ای بوده که نیازی ندارد تا در بیمارستان بستری شود بهتر است آن را به منزل ببرید. شما با تهیه تخت برقی از مراکز فروش تخت بیمار می توانید به خوبی از او مراقبت کرده و در هزینه های درمان تا حد قابل توجهی صرفه جویی کنید. به دلیل اینکه استفاده از تخت برقی بیمارستانی راحت و آسان می باشد و به وسیله الکتروموتورهای دی سی بدون خطر برق گرفتگی ساخته شده است انتخاب آن برای استفاده خانگی و مراقبت از بیمار در خانه بهترین گزینه خواهد بود. جالب است بدانید که امکان کنترل کردن این تخت ها از راه دور با استفاده از ریموت وجود دارد و می توانند 350 کیلوگرم را وزن را تحمل کنند.

قیمت تخت بیمار

همانطور که گفته شد تخت بیمار یا بیمارستانی از جمله تخت هایی است که در مدل های مختلف ساخته می شوند که هر کدام خصوصیات و کاربردهای مخصوص به خود را دارند و همچنین دارای قیمت یکسانی نمی باشند، از میان تخت های بیمارستانی موجود در بازار که توسط بسیاری از مراکز فروش تخت بیمار عرضه می شود تخت بیمارستانی برقی یکی از بهترین و پرطرفداراترین تخت ها می باشد که به دلیل برخوردار بودن آن از برخی قابلیت ها و نوع طراحی توجه تعداد زیادی از افراد را به خود جلب کرده است. البته باید این نکته را نیز ذکر کنیم که قیمت تخت برقی بیمار خانگی در مقایسه با تخت های دیگر گران تر می باشد، این تخت ها طوری طراحی شده اند که قسمت سر و تکیگاه قابل تنظیم می باشند و همچنین در کنار آنها ریلی برای جلوگیری از سقوط افراد از روی تخت قرار دارد.

قیمت تخت بیمار

جمع بندی
میزان فروش تخت بیمار در مقایسه با تخت های معمولی روز به روز در حال افزایش می باشد و این تخت ها برای رفاه حال بیماری ساخته شده اند به همین جهت در صورتی که وضعیت جسمانی بیمار شما خوب است می توانید با خرید یک تخت بیمارستانی مناسب از بیمار خود در منزل مراقبت نمایید. یکی از مزیت های مورد استفاده قرار دادن تخت های بیمارستانی این است که ایمنی را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهند و با توجه به اینکه دارای ریل و حفاظ جانبی هستند و همچنین ارتفاع آنها قابل تنظیم است به همین جهت هنگامی که می خواهید بیمار را به ویلچیر یا لوازم حمل و نقل دیگر منتقل کنید با مشکلات بسیار کمتری روبرو خواهید شد. در واقع باید گفته شود که ویژگی ها و طراحی آنها باعث شده تا کاربرد زیادی داشته باشند و بیشتر مراکز در زمینه فروش تخت بیمار فعالیت کنند.

اسکرول به بالا