5%

نرسینو سامانه جامع خدمات درمانی

تست پی سی ار فردیس

PCR Ferdis test

چنانچه با فرد بیمار ملاقات کردید بلافاصله پس از آن نسبت به انجام تست کرونا اقدام نکنید زیرا احتمال خطا بسیار زیاد خواهد بود. بهتر است چند روز تا یک هفته صبر کرده و سپس آزمایش دهید و در این مدت تماس خود با دیگران را محدود کنید. در تست پی سی ار فردیس پزشک از یک گوش پاک کن استریل شده برای نمونه گیری مخاط از حلق یا بینی استفاده می کند. در صورتی که آزمایش در منزل یا محل کار انجام شود نمونه تست شده را در ظرف استریل شده می گذارد. شما می توانید خدمات تست پی سی ار فردیس را از نرسینو دریافت نمایید

تست پی سی ار فردیس نرسینو

فرديس يكي از مناطق نسبتا پرجمعيت كرج و البرز است كه شبوع وبروس كرونا در آن تا حد زيادي خطر آفرين است. آشنايي با آزمايشگاه هاي فرديس به منظور انجام تست پي سي ار در شرايط پندمي از اهميت به سزاي برخودار است. در ادامه اين مطلب درباره تست پی سی ار فردیس بيشتر صحبت خواهيم كرد. آزمایش تشخیص عفونتی یا همان PCR قابل اعتمادترین آزمایشی است که در حال حاضر انجام می شود. آزمایش پی سی آر نشان می دهد که در حال حاضر ویروس در بدن شما فعال هست یا نه؟ که در صورت مثبت بودن تست، فرد باید قرنطینه شود و کمترین میزان تماس با دیگران را داشته باشد. در تست PCR از مخاط حلق یا بینی نمونه گیری می شود و ظرف یک تا چند روز نتیجه تست مشخص خواهد شد.

تست پي سي ار

آزمایش تشخیص عفونتی یا همان PCR قابل اعتمادترین آزمایشی است که در حال حاضر انجام می شود. آزمایش پی سی آر نشان می دهد که در حال حاضر ویروس در بدن شما فعال هست یا نه؟ که در صورت مثبت بودن تست، فرد باید قرنطینه شود و کمترین میزان تماس با دیگران را داشته باشد. در تست PCR از مخاط حلق یا بینی نمونه گیری می شود و ظرف یک تا چند روز نتیجه تست مشخص خواهد شد. جهت دریافت خدمات تست pcr در منزل می توانید وارد صفحه تست کرونا در منزل شوید و با شماره تماس های موجود با نرسینو تماس حاصل فرمایید.

تست پی سی ار فردیس
توجه داشته باشید اگر با فرد بیمار ملاقات کردید بلافاصله پس از آن نسبت به انجام تست کرونا اقدام نکنید زیرا احتمال خطا بسیار زیاد خواهد بود. بهتر است چند روز تا یک هفته صبر کرده و سپس آزمایش دهید و در این مدت تماس خود با دیگران را محدود کنید.
در این تست پزشک از یک گوش پاک کن استریل شده برای نمونه گیری مخاط از حلق یا بینی استفاده می کند. در صورتی که آزمایش در منزل یا محل کار انجام شود نمونه تست شده را در ظرف استریل شده می گذارد. گوش پاک کن باید ظرف مدت ۷۲ ساعت به آزمایشگاه برسد و طی این مدت در دمای مخصوص نگهداری شود تا ویروس ها زنده بمانند. سپس تکنسین آزمایشگاه وجود ویروس را به وسیله دستگاه های مخصوص بررسی خواهد کرد.

خطا در تست پی سی ار فردیس

با اینکه احتمال خطا در انجام تست های کرونا بسیار اندک است؛ اما به دلایل زیر ممکن است تست شما دارای خطا باشد:
• اگر ویروس تازه وارد بدن شده باشد یا میزان آن کم باشد.
• نمونه برداشته شده از ته حلق به مقدار کافی ویروس نداشته باشد.
• گوش پاک کن یا نمونه مخاط در هنگام انجام تست تصادفا آلوده شده باشد.
• گوش پاک کن قبل از بررسی در دمای مناسب نگهداری نشده باشد.
• خیلی زود یا خیلی دیر نسبت به انجام آزمایش اقدام شده باشد.

مراكز درماني و آزمايشگاهي تست پی سی ار فردیس

فردیس مرکز شهرستان فردیس در استان البرز می‌باشد. فردیس از ابتدای سال ۱۳۹۶ از شهرستان و شهرداری کرج جدا شده و تبدیل به شهرستان فردیس شد که اکنون دارای فرمانداری و شهرداری مستقل می ‌باشد. در تست کرونا پی سی ار فردیس، سعی بر این است که قطعات ویروس در بدن شناسایی شوند. با انجام تست کرونای آنتی بادی فردیس که به آن آزمایش سرولوژی نیز گفته می شود، در حقیقت به دنبال آنتی بادی ساخته شده در بدن که علیه ویروس کرونا است هستیم. نکته ای که باید در مورد تست و آزمایش آنتی بادی به آن بپردازیم این است که دقت ان نسبت به آزمایش pcr پایین تر است. به همین دلیل است که توصیه متخصصان بیشتر به تست پی سی آر برای دریافت نتایج دقیق تر و قابل اطمینان است.
اگر نتایج آزمایش positive یا detected دارید به احتمال خیلی زیاد به COVID-19 مبتلا شدهاید. پزشکتان با توجه به نتایج آزمایشات، سایر سوابق پزشکی (دیابت، فشار خون و…)، علائم، ریسک فاکتورها و موقعیت جغرافیایی بررسی و تصمیم خواهد گرفت که بهترین روش درمانی و دارو برای شما چه خواهد بود. احتمال بسیار کمی وجود دارد که نتیجه مثبت آزمایش، اشتباه ( مثبت کاذب ) باشد.

تست پی سی ار فردیس سریع
آزمایش واکنش زنجیرهای پلیمراز (PCR) برای تشخیص مواد ژنتیکی از یک ارگانیسم خاص مانند ویروس انجام میشود. این آزمایش در صورت ابتلا شدن به ویروس در زمان آزمایش ، وجود ویروس را تشخیص میدهد. این آزمایش همچنین میتواند قطعاتی از ویروس را حتی پس از عدم آلودگی دیگر تشخیص دهد.

به صورت كلي 3 مرکز درمانی برای مراجعه افراد مشکوک به کرونا در فردیس وجود دارد:

• درمانگاه شهرک ارم در خیابان لاله جنب مسجد• درمانگاه شهدای فردیس در کانال غربی روبروی کتابخانه علامه امینی
• درمانگاه مشکین دشت روبروی مسجد جامع
كه از صبح تا ساعت ۸ شب با حضور پزشک و پرستار در خدمت شهروندان هستند. در صورت وجود علائم ویروس کووید ۱۹ در افراد مشکوک به کرونا، با تشخیص پزشک و بر حسب ضرورت، طبق پروتکل های بهداشتی تست کرونا به صورت رایگان در این مراکز انجام می شود. اگرچه محققان در کشور ما و سایر نقاط جهان پیوسته در تلاشند تا دارویی برای این بیماری کشف کنند، اما واقعیت این است که تا کنون واکسن و درمان قطعی برای بیماری کرونا یافت نشده است. همچنین شمار افرادی که روزانه به این بیماری دچار می شوند رو به افزایش است. افرادی هم که به این بیماری مبتلا می شوند خود عاملی برای انتقال این بیماری محسوب می شوند.
بنابراین اگر به سلامت خود و اطرافیانمان اهمیت می دهیم، حتما لازم است که ابتدا از مبتلا شدن به این بیماری جلوگیری کنیم. اما وقتی علائم مشکوکی از این بیماری را مشاهده کردیم، بهترین کار در گام اول انجام تست کرونا فردیس است. با توجه به مزایای فراوان این روش که در بالا به آن نیز اشاره شد، انجام تست کرونا فردیس ضروری به نظر می رسد.

آزمایش PCR برای کرونا آزمایشی است که برای تشخیص افرادی که در حال حاضر مبتلا به SARS-CoV-2 هستند ، که همان کروناویروس عامل کرونا است ، استفاده میشود. آزمایش PCR آزمایش استاندارد طلایی برای تشخیص کرونا است زیرا دقیقترین و قابل اطمینانترین آزمایش است. آزمايشگاه هاي متعددي در فرديس به منظور انجام تست پي سي ار وجود دارد.

اسکرول به بالا