5%

نرسینو سامانه جامع خدمات درمانی

تست پی سی ار تمامی ایرلاین ها

PCR test of all airlines

با انجام تست پی سی ار تمامی ایرلاین ها شما می توانید با خیال راحت به سفر بروید و از سلامت دیگر مسافران نی مطمئن باشید. حتی با وجود کرونا به عنوان یک بیماری مسری که از راه سرفه و عطسه منتقل می گردد، تمامی این سخت گیری ها واقعا لازم و اجباری است. تست پی سی ار تمامی ایرلاین ها بهترین و ساده ترین راه تشخیص کرونا است. شایع ترین علائمی که شما برای ویروس کرونا می توانید در نظر بگیرید. شما می توانید خدمات تست پی سی ار تمامی ایرلاین ها را از نرسینو دریافت نمایید

تست پی سی ار تمامی ایرلاین ها نرسینو

تست پی سی ار تمامی ایرلاین ها را شما می ‌توانید از آزمایشگاه های مورد تایید هر چه سریع تر بخواهید. اما در این بین، سرعت جواب دهی مهم ترین نکته ای است که شما باید به آن توجه ویژه داشته باشید که البته برخی از سایت های آنلاین ولی معتبر نیز طرف قرارداد و مورد تایید تمامی ایرلاین ها هستند. بدین ترتیب شما می توانید از خدمات تست کرونا در منزل نیز به واسطه این نوع آزمایشگاه های آنلاین استفاده کنید. هم چنین خدمات آنلاین سرعت بالایی را برای جواب دهی تست ارائه می دهند. شما جهت انجام تست کرونا تمامی پروتکل های بهداشتی را می توانید برای تست کرونا در منزل مد نظر داشته باشید

جهت دریافت خدمات تست pcr در هنگام پرواز می توانید وارد صفحه تست کرونا برای پرواز شوید و با شماره تماس های موجود با نرسینو تماس حاصل فرمایید.

شایع ترین علائم کرونا چیست؟

با انجام تست پی سی ار تمامی ایرلاین ها شما می توانید با خیال راحت به سفر بروید و از سلامت دیگر مسافران نی مطمئن باشید. حتی با وجود کرونا به عنوان یک بیماری مسری که از راه سرفه و عطسه منتقل می گردد، تمامی این سخت گیری ها واقعا لازم و اجباری است. تست پی سی ار تمامی ایرلاین ها بهترین و ساده ترین راه تشخیص کرونا است. شایع ترین علائمی که شما برای ویروس کرونا می توانید در نظر بگیرید سرفه خشک، تب و خستگی است. اما ورم، سردرد، رنگ پریدگی، اسهال، گلودرد و از دست دادن حس بویایی و چشایی نیز از علائمی است که شما برای تست pcr سریعا باید اقدام کنید. اما در این بین هرگونه فشار به قفسه سینه و از دست دادن تکلم و حرکت را نیز مقوله جدی در نظر بگیرید؛ چرا که از علائم بسیار جدی کرونا به حساب می‌آید.

چرا تست پی سی ار تمامی ایرلاین ها ضروری است؟

تسـت پـی سـی ار تمـامی ایـرلایـن ها را شما می توانید به راحتی انجام داده و نتیجه تست پی سی ار را در کنار فرم تعهد نامه، کپی گذرنامه و کپی بلیط پرواز تحویل کادر پرواز دهید. چنان چه نتیجه این تست یعنی تست pcr شما مثبت باشد، به هیچ عنوان اجازه استفاده از خدمات هیچ کدام ازایرلاین ها را ندارید. قوانین بسیار سخت و جدی را برای مسافران تمامی شرکت های خطوط هواپیمایی در نظر گرفته اند؛ چرا که قبلا محدودیت های شدید همراه با لغو سفر های خارجی انجام می پذیرفت. اما این لغو پرواز ها صددرصد ضربه بسیار سنگینی را به شرکت های هواپیمایی وارد می آورد. به همین دلیل است که در حال حاضر با این چنین قوانین  سخت و جدی می توان به راحتی انواع سفرهای هوایی را انجام داد و به سلامت دیگر مسافران نیز مطمئن بود.

برای انجام تست پی سی ار باید چکار کنیم؟

تسـت پـی سـی ار تمـامی ایـرلایـن ها هر کدام قوانین و شرایط خاصی را در نظر می‌گیرند؛ چرا که لازم نیست شما سه روز قبل از انجام سفر تست پی سی ار را برای تمامی ایرلاین ها انجام دهید. زمانی که نتیجه تست pcr مثبت باشد، به شما اجازه سفر داده نمی‌شود و باید قرنطینه خانگی را در نظر بگیرید.

قبل از انجام تست به آدامس جویدن و یا سیگار کشیدن مشغول نشوید و هم چنین از خوردن هر گونه مایعات مانند چای، قهوه و آب به شدت پرهیز کنید. از نخ دندان، دهانشویه و مسواک قبل از تسـت پـی سـی ار تمـامی ایـرلایـن ها نباید استفاده کنید. بهترین کاری که می‌ توانید انجام دهید این است که یک ساعت قبل از نمونه گیری آب دهان و حلق خود را غرغره کنید، تا آلودگی خاصی در ترشحات حلق شما وجود نداشته باشد.

تست پی سی ار تمامی ایرلاین ها

نتیجه تست کرونا در چه شرایطی معتبر است؟

تست پی سی ار تمامی ایرلاین ها را شما برای قوانین پرواز های ورودی و خروجی به ایران باید این چنین در نظر بگیرید که اگر شما نتیجه تست منفی را به عنوان گواهی مورد تایید وزارت بهداشت ارائه ندهید، حق خروج و ورود را نداری. بعد از ورود غربال گری نیز در کنار تکمیل فرم خود اظهاری انجام می شود و تنها در مدت زمان مشخص شده یعنی ۹۶ ساعت الی ۷۲ ساعت قبل از پرواز نتیجه تست منفی کرونا برای تست پی سی ار برای تمامی ایرلاین ها معتبر است. بیشتر از ساعت گفته شمت را شما می توانید با توجه به قوانین شرکت مورد نظر در نظر بگیرید. البته ۹۶ ساعت تا ۷۲ ساعت برای هر شرکت هواپیمایی نیز کاملا متغیر است و به همین دلیل است که شما قبل از استفاده از خدمات شرکت هواپیمایی باید نسبت به تست پی سی ار تمامی ایرلاین ها اطلاعات لازم از را کسب نمایید.

به این نکته اشاره شد که دلیل وجود آزمایشگاه ‌های خاص مورد تایید تمامی ایرلاین ها به این دلیل است که هرگونه جعل برای نتیجه آزمایش به حداقل خود برسد و این چنین تمامی مسافرت ها بتوانند به طرز درست انجام پذیرد. ما در این مقاله شما را با شرایط تست پی سی ار تمامی ایرلاین ها آشنا کردیم؛ چرا که شما برای انواع سفر داخلی و خارجی باید تست pcr خود را در آزمایشگاه های مورد تایید و یا حتی آزمایش های آنلاین در منزل به واسطه آزمایشگاه های مورد تایید ایرلاین مورد نظر انجام دهید. تست کرونا برای پرواز را شما حتی برای روزهای تعطیل می توانید در نظر بگیرید؛ چرا آزمایشگاه های تایید شده از سوی وزارت بهداشت حتی در روزهای تعطیل نتیجه آزمایش شما را برای ایرلاین مورد نظر ارسال می‌کند.

اسکرول به بالا