5%

نرسینو سامانه جامع خدمات درمانی

تست پی سی ار كرج

PCR test Karaj

جهت دریافت خدمات تست پی سی ار كرج می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر  درخواست خود را  ارسال نمایید.

تست پی سی ار كرج نرسینو

همان‌طور که نتایج تحقیقات نشان داده‌اند، تنها راه برای اطلاع از ابتلا یا عدم ابتلا به ویروس کرونا، انجام آزمایش کرونا می‌باشد. بر اساس یافته‌ های پزشکان، علائم بالینی نمی‌توانند ارزش تشخیصی داشته باشند. چرا که علاوه بر این موضوع که علائم کرونا بسیار مشابه با سایر بیماری ‌های ویروسی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا است و از سوی دیگر، تمام افرادی که به این ویروس مبتلا می‌شوند، علائم بالینی را تجربه نمی‌کنند. علاوه بر این، بسیاری از افراد مبتلا، علائم بالینی نخواهند داشت. به همین جهت، آزمایش کرونا، تنها مسیر موجود برای اطمینان از سلامتی می‌باشد.

كرج يكي از شهرهاي آسيب پذير كشور در طول اين پندمي بود. با توجه مسافت اندك كرج با شهر تهران، امكان انتقال ويروس در سطح وسيع زياد است و ممكن است كل شهر را آلوده كند. به همين خاطر توصيه مي شود به محض مشاهده اولين علائم؛ به انجام تست پي سي ار در آزمايشگاه هاي معتبر كرج اقدام كنيد. در ادامه اين مطلب درباره روش هاي پيشگيرانه از بيماري و تست پي سي ار کرج بيشتر صحبت خواهيم كرد.

اهميت انجام تست پي سي ار كرج

همان‌طور که نتایج تحقیقات نشان داده‌اند، تنها راه برای اطلاع از ابتلا یا عدم ابتلا به ویروس کرونا، انجام آزمایش کرونا می‌باشد. بر اساس یافته‌ های پزشکان، علائم بالینی نمی‌توانند ارزش تشخیصی داشته باشند. چرا که علاوه بر این موضوع که علائم کرونا بسیار مشابه با سایر بیماری ‌های ویروسی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا است و از سوی دیگر، تمام افرادی که به این ویروس مبتلا می‌شوند، علائم بالینی را تجربه نمی‌کنند. علاوه بر این، بسیاری از افراد مبتلا، علائم بالینی نخواهند داشت. به همین جهت، آزمایش کرونا، تنها مسیر موجود برای اطمینان از سلامتی می‌باشد.

جهت دریافت خدمات تست pcr در منزل می توانید وارد صفحه تست کرونا در منزل شوید و با شماره تماس های موجود با نرسینو تماس حاصل فرمایید.

تست پي سي ار كرج

تست كرونا در منزل كرج

در نگاه اول، شاید انجام آزمایش امری دشوار یا غیر قابل باور باشد. اما در حقیقت اینگونه نیست و انجام بسیاری از آزمایشات، که تست کرونا یکی از آن‌ها می‌باشد، در خانه میسر هستند. با استفاده از این خدمات، دیگر نیازی نیست در خطر کرونا، میان هیاهوی جامعه و شلوغی پزشک قرار گیریم. تست کرونا در منزل به این صورت انجام می‌شود که پس از ثبت درخواست از سوی فرد متقاضی انجام آزمایش، در مذت زمان اندکی، نمونه‌گیر به محل حضور فرد متقاضی برای انجام آزمایش، حاضر خواهد شد. نمونه‌گیری با توجه به نوع تست کرونا، انجام می‌شود. نمونه‌ی گرفته شده، توسط نمونه‌گیر، به یکی از آزمایشگاه‌های معتبر طرف قرارداد، که مورد تایید وزارت بهداشت نیز هستند، رسانده می‌شود و پس از انجام پروتکل‌های مشخص و انجام آزمایشات مورد نظر، نتیجه‌ی تست در اختیار فرد آزمایش‌دهنده قرار می‌گیرد. در حین آزمایش، هنگامی که سواب در بینی و گلو وارد می شود، ممکن است احساس تهوع کنید و ممکن است تنفس از بینی کمی ناراحت کننده به نظر برسد. با این حال، همه این اثرات موقتی هستند و مدت کوتاهی پس از آزمایش از بین می روند. در برخی موارد نمونه گیری از نای، ممکن است خونریزی یا عفونت وجود داشته باشد. در مورد آزمایش خون، هیچ خطری مشاهده نمی شود. ممکن است کمی تورم و درد در ناحیه‌ای که سوزن وارد شده است وجود داشته باشد، اما به زودی برطرف می‌شود. افرادی که علائم کرونا دارند.

تست پی سی ار ایران ایر تور

افرادی که با فردی مبتلا به کرونا مثبت شده (در مجموع 15 دقیقه یا بیشتر در یک دوره 24 ساعته) تماس نزدیک داشته‌اند. افرادی که واکسینه شده‌اند باید 5-3 روز پس از قرار گرفتن در معرض افراد مشکوک یا تأیید شده کرونا ، آزمایش شوند و به مدت 14 روز یا تا زمانی که نتیجه آزمایش منفی شود در محیط‌های سرپوشیده و عمومی ماسک را استفاده کنند. افرادی که طی 3 ماه گذشته آزمایش کرونا آن‌ها مثبت بوده و بهبود یافته‌ها تا زمانی که علائم جدیدی نداشته باشند، نیازی به آزمایش ندارند. افراد واکسینه نشده که در فعالیت‌هایی شرکت کرده‌اند که این امر آن‌ها را در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به کرونا قرار می‌دهد، مانند سفر، شرکت در اجتماعات بزرگ اجتماعی یا دسته جمعی، یا حضور در محیط‌های شلوغ یا با تهویه نامناسب.CDC توصیه می‌کند که هر فردی که دارای علائم یا نشانه‌های کرونا است، بدون توجه به وضعیت واکسیناسیون یا عفونت قبلی، آزمایش شود. اگر به دلیل داشتن علائم یا احتمالاً در معرض ویروس قرار گرفتن آزمایش را انجام داده‌اید، باید تا زمان نتایج آزمایش از دیگران دور بمانید و از توصیه پزشک یا متخصص بهداشت عمومی پیروی کنید. دو دلیل اصلی برای گرفتن تست از مردم وجود دارد – تشخیص بیمار و اطلاع از میزان پخش ویروس. آگاهی از مورد دوم به نظام درمان کمک می‌کند تا برای تقاضای بیشتر در آینده برنامه ریزی شود، از جمله بالا بردن کیفیت بخش خدمات مراقبت ویژه.

علائم اوليه بيماري كرونا

علائم بیماری شبیه آنفولانزا یا سرماخوردگی معمولی است، که بسیار شایع تر از COVID-۱۹ هستند. به همین دلیل برای تایید این که کسی COVID-۱۹ گرفته باشد، باید آزمایش شود. نکته حائز اهمیت این است که اقدامات کلیدی پیشگیرانه را به خاطر بسپاریم که عبارتند از شستشوی دست ‌ها و رعایت موارد بهداشتی تنفسی (پوشاندن دهان به هنگام عطسه یا سرفه با دستمال یا آرنج خم شده، سپس انداختن دستمال داخل سطح آشغال در بسته). همچنین واکسن آنفولانزا نیز راه پیشگیری مناسبی است، بنابراین به یاد داشته باشید که واکسیناسیون خود و فرزندان‌تان را به موقع انجام دهید.
همچنين با رعایت چهار مورد احتیاطی زیر می‌توانید جلوی خطر عفونت برای خود و خانواده‌تان را بگیرید:
• دستهایتان را مرتب با آب و صابون یا ژل ضدعفونی الکل ‌دار بشویید.
• به هنگام عطسه یا سرفه جلوی دهان خود را با دستمال یا آرنج خم شده‌ تان بگیرید، و دستمال را داخل سطح دربسته بیاندازید.
• از تماس نزدیک با کسانی که سرما خورده ‌اند یا علائمی شبیه آنفولانزا دارند اجتناب کنید.
• اگر خودتان یا کودکتان تب دارید، سرفه می‌کنید یا احساس می‌کنید مشکل تنفس دارید حتماً به دکتر مراجعه کنید.
اگر شما یا کودکتان تب، سرفه یا تنگی نفس دارید، باید از همان ابتدای بروز علائم از پزشک کمک بخواهید. اگر به مناطقی که COVD-۱۹ در آنجا گزارش شده سفر کرده‌ اید، یا اگر در تماس با فردی بوده ‌اید که به‌ تازگی به یکی از چنین مناطقی سفر کرده و علائم تنفسی دارد، به يكي از معتبرترين آزمايشگاه هاي كرج به منظور تست پي سي ار مراجعه كنيد.
جمع بندي
علائم تنفسی شاخص عفونت با ویروس کووید ۱۹ شامل تب، سرفه خشک، کوفتگی و درد عضلانی و تنگی نفس می باشد. مشخصه اصلی این ویروس تمایل آن به آلوده نمودن و تکثیر در سیستم تنفسی است. به همين خاطر توصيه مي شود به محض مشاهده اولين علائم بيماري، براي انجام تست پي سي ار كرج اقدام كنيد.

اسکرول به بالا