5%

نرسینو سامانه جامع خدمات درمانی

تست پی سی ار نسیم شهر

Nasim Shahr PCR test

برای نمونه گیری تست PCR در منزل کارشناس آزمایشگاه از یک گوش پاک کن استریل شده برای گرفتن نمونه مخاط از حلق یا بینی استفاده می کند. سپس گوش پاک کن را در ظرف استریل شده می گذارد و در آن را برای ارسال به آزمایشگاه محکم می کند. توجه داشته باشید که گوش کن باید طی این مرحله تحت دمای خاص نگهداری شود تا ویروس زنده بماند و تست دقیق باشد. نمونه باید ظرف 72 ساعت به آزمایشگاه برسد.به همین دلیل نمونه سریعا به آزمایشگاه منتقل می شود.شما می توانید خدمات تست پی سی ار نسیم شهررا از نرسینو دریافت نمایید

تست پی سی ار نسیم شهر نرسینو

نسيم شهر يكي از مناطق نسبتا پرجمعيت كرج و البرز است كه شبوع وبروس كرونا در آن تا حد زيادي خطر آفرين است. آشنايي با آزمايشگاه هاي این شهر از جمله تست پی سی ار نسیم شهر به منظور انجام تست PCR در شرايط پندمي از اهميت به سزاي برخودار است.  در صورتی که علائم بالینی ابتلا به کرونا را تجربه می‌نمایید، یا با فردی که تست کرونای با پاسخ مثبت داشته است در ارتباط نزدیک بوده‌اید، انجام آزمایش pcr کرونا برای شما ضروری می‌باشد. در ادامه به توضیح تست پی سی ار نسیم شهر می پردازیم.

آزمایش PCR نسیم شهر

در صورتی که علائم بالینی ابتلا به کرونا را تجربه می‌نمایید، یا با فردی که تست کرونای با پاسخ مثبت داشته است در ارتباط نزدیک بوده‌اید، انجام آزمایش pcr کرونا برای شما ضروری می‌باشد. تا در صورت انتقال ویروس بهشما، در سریعترین زمان ممکن خود را قرنطینه نمایید و مانع انتقال ویروس به دیگران شوید. آزمایش pcr، با نمونه‌گیری از انتهای حلق و بینی، توسط ابزاری به نام سواپ پنبه‌ای انجام می‌شود. برای نمونه گیری تست PCR در منزل کارشناس آزمایشگاه از یک گوش پاک کن استریل شده برای گرفتن نمونه مخاط از حلق یا بینی استفاده می کند. سپس گوش پاک کن را در ظرف استریل شده می گذارد و در آن را برای ارسال به آزمایشگاه محکم می کند. توجه داشته باشید که گوش کن باید طی این مرحله تحت دمای خاص نگهداری شود تا ویروس زنده بماند و تست دقیق باشد. نمونه باید ظرف 72 ساعت به آزمایشگاه برسد.به همین دلیل نمونه سریعا به آزمایشگاه منتقل می شود.

تست پی سی ار نسیم شهر

جهت دریافت خدمات تست pcr در منزل می توانید وارد صفحه تست کرونا در منزل شوید و با شماره تماس های موجود با نرسینو تماس حاصل فرمایید.

انواع تست پی سی ار نسیم شهر

آزمون‌های مربوط به تست PCR، به دو بخش عمده قابل تقسیم‌بندی می‌باشند. نوع کیفی که در آن نوع میکرو اورگانیسم‌ها مشخص می‌شود و نوع کمی که در نتیجه‌ی آن تعداد میکرو اورگانیسم‌ها مشخص می‌شود.
در سال‌های اخیر و با پیشرفت علم و تکنولوژی، روش‌های جدید و پیشرفته‌ی دیگری از تست PCR، به وجود آمده‌اند به به صورت خلاصه به چندین مورد از آنان اشاره می‌نماییم:
• تست RT-PCR: الگوی اولیه در این نوع از تست PCR، مولکول RNA می‌باشد که تک زنجیره‌ای باشد.
• تست Nested-PCR: در این روش از دو جفت یرایمر برای بالاتر بردن حساسیت تست PCR استفاده می‌شود.
• تست مالتیپلکس PCR: در این روش از چند جفت پرایمر برای تکمیل پرخه استفاده می‌شود. از این روش در تشخیص‌های مربوط به میکروب‌شناسی بالینی و تشخیص جزء به جزء عفونت‌های در هم آمیخته استفاده می‌شود.
تست‌های عنوان شده از جمله روش‌هایی است که بعد از ابداع تست PCR، به تکمیل این روش تست ارزشمند پرداخته‌اند.

تست PCR برای تشخیص کرونا

تنها روش مناسب برای انجام غربالگری کرونا، تست pcr است. در این روش، به تشخیص ویروس فعال در نمونه‌ی فرد آزمایش‌دهنده پرداخته می‌شود. مثبت بودن نتیجه‌ی تست، به معنی حضور ویروس فعال در نمونه‌ی فرد می‌باشد. در چنین شرایطی، فرد قابلیت انتقال ویروس به سایر افراد را دارا می‌باشد.
لذا، انجام تست pcr، بر خلاف آزمایش آنتی‌بادی، ابتلای فرد مشکوک در لحظه‌ی انجام آزمایش را مورد بررسی قرار می‌دهد. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص آزمایش پی سی آر و بیماری کرونا بر روی دکمه تماس زیر کلیک کنید.
کشت بسیاری از نمونه‌ها برای انجام آزمایش بین ۲۴ ساعت تا چند هفته طول می‌کشد تا مثبت شوند. این زمان وابسته به نوع و ماهیت کشت‌شونده دارد. شرایط زیادی در روش کشت وجود دارد که می‌تواند منجر به بروز پاسخ منفی کاذب شود که یکی از این موارد مصرف آنتی‌بیوتیک توسط فرد بیمار است. نتیجه منفی تست PCR، تنها منحصر به مصرف آنتی‌بیوتیک توسط فرد آزمایش دهنده نمی‌باشد و اگر نمونه‌های آزمایش با تاخیر به آزمایشگاه فرستاده شوند نیز احتمال به دست آمدن نتیجه‌ی منفی کاذب بالا می‌رود. این موضوع یکی از نکات برتری تست PCR نسبت به کشت است.
بسیاری از عوامل بیماری‌های عفونی قابلیت انجام آزمایش به روش کشت را ندارند. ویروس‌ها، مایکوپلاسما، کلامیدیاها و ریکتزیاها از جمله این دسته از عفونت‌های غیرقابل کشت می‌باشند یا برای کشت نیازمند محیطی بسیار اختصاصی می‌باشند.

تست پی سی ار نسیم شهر

این درحالیست که با انجام آزمایش به کمک روش تست PCR در منزل نتیجه آزمایش در عرض چند ساعت آماده می‌شود. تست pcr در منزل را می توان در بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و به صورت آزمایش کرونا در منزل که مورد تایید وزارت بهداشت است توسط افراد آموزش دیده و ماهر انجام داد. اما باید توجه با گسترش کرونا حضور در مکانهای شلوغ مانند بیمارستان و آزمایشگاه خطر ابتلا را به شدت افزایش میدهد… تستpcr مورد تایید خطوط هوایی بینالمللی نیز میباشد و با انجام تست کرونا برای پرواز میتوان سفری ایمن را تجربه کرد.
مجموعه‌ی خدمات درمانی و مراقبتی نسيم شهر با تکیه بر دانش و تجربه‌ی تیم‌های درمانی و پرستاری خود و با استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات موجود در دنیای علوم آزمایشگاهی و با قرارداد با پیشرفته‌ترین آزمایشگاه‌های ویروس‌شناسی سطح شهر تهران، سعی در انجام به‌روزترین خدمات آزمایشگاهی دارد.
نتیجه‌ی مثبت تست pcr به معنای این است که فرد آزمایش‌دهنده، به کرونا مبتلا است و باید هر چه سریع‌تر خود را قرنطینه نماید. قرنطینه با هدف جلوگیری از انتقال ویروس به سایرین انجام می‌شود و نیاز است تا فرد حاضر در قرنطینه، هر چه سریع‌تر، فرآیند درمانی خود را آغاز نماید. یکی از ابتدایی‌ترین موارد آغاز درمان، معاینه‌ی پزشک است. پزشک در منزل، خدمتی است که فرد مبتلا به کرونا، با استفاده از آن، از قرنطینه خارج نمی‌شود و پزشک بر بالین فرد حاضر می‌شود. علاوه بر این، خدماتی مانند آزمایش در منزل و تزریقات در منزل نیز در اختیار این فرد قرار خواهد گرفت تا فرد برای درمان خود، از قرنطینه خارج نشود و برای سایرین، خطر آفرین نباشد.

تست پي سي ار به عنوان روشی طلایی در تشخیص کرونا شناخته میشود، تست pcr از طریق نمونه گیری بزاق انتهای حلق یا مخاط انتهای بینی صورت میگیرد، این آزمایش حتی افرادی که کرونا دارند اما علائم بالینی را بروز نمیدهند، شناسایی میکند. مجموعه هاي آزمايشگاهي نسيم شهر با بهره‌گیری از بهترین و تخصصی‌ترین خدمات موجود در امر آزمایشات، تمام آزمایشات متقاضیان محترم را در تخصص‌ترین آزمایشگاه‌ها انجام می‌دهد و همان‌گونه که ذکر شد، بیشتر آزمایشات در قالب تست PCR انجام می‌شود.

اسکرول به بالا