5%

نرسینو سامانه جامع خدمات درمانی

تست پی سی ار ماهان

Mahan PCR test

جهت دریافت خدمات تست پی سی ار ماهان می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر  درخواست خود را  ارسال نمایید.

تست پی سی ار ماهان نرسینو

تست پی سی ار ماهان که مسافران محترم هواپیمایی ماهان باید آزمایشگاه های مورد تایید وزارت، درمان بهداشت و آموزش پزشکی را برای انجام تست کرونا انتخاب کنند، در این بین، به این نکته توجه داشته باشید که لیست آزمایشگاه مورد تایید اعلام شده است که شما برای اکثر شهر ها می توانید از آزمایشگاه معتبر برای انجام تست پی سی آر کرونا استفاده کنید. برای پرواز های کشور چین تنها آزمایشگاه بیمارستان پارس در تهران مورد تایید است و حتی برای مسافری که قصد بازگشت به ایران را دارد نیز تست پی سی آر باید حداقل با ۹۶ ساعت اعتبار همراه باشد. البته این گونه نیست که شما تنها از آزمایشگاه های سطح شهر استفاده کنید؛ چرا که می توانید از آزمایشگاه های آنلاین و اینترنتی برای انجام تست کرونا در منزل نیز استفاده نمایید که در این میان، توصیه ما را بهتر است جدی بگیرید و با توجه به اعتبار سایت مورد نظر در مورد ارسال جواب به آزمایشگاه مورد تایید اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

شرایط استفاده تست پی سی ار ماهان چگونه است؟

تست پی سی ار ماهان به عنوان یک شرکت هواپیمایی معتبر قوانین بسیار سختی را در نظر گرفته است. این گونه است که تمامی مسافران در طی سفر باید از ماسک به صورت اجباری استفاده کنند. هم چنین تمامی اتباع ایرانی و غیر ایرانی بالاتر از ۸ سال باید در کنار دیگر مدارک نتیجه تست منفی کرونا را نیز ارائه دهند. به همین دلیل است که انجام تست پی سی ار ماهان بسیار ضروری به شمار می آید. چنان چه قصد ورود به کشور را دارید 96 ساعت قبل از لحظه ورود نتیجه آزمایش شما به زبان انگلیسی باید تایید گردد. سپس آن دسته از مسافرانی که از کشورهای اروپایی قصد ورود به خاک ایران را دارند، با انجام واکسیناسیون مخصوص کرونا حداقل باید 15 روز از مان مرحله دوم واکسیناسیون گذشته باشد تا بتوانید وارد کشور شوید تست پی سی ار ماهان تست بسیار مهمی است که شما نسبت به انجام آن باید بسیار با احتیاط عمل کنید.

جهت دریافت خدمات تست pcr در هنگام پرواز می توانید وارد صفحه تست کرونا برای پرواز شوید و با شماره تماس های موجود با نرسینو تماس حاصل فرمایید.

شرایط تست پی سی ار ماهان

در مورد خدمات تست پی سی ار ماهان چه می دانید؟

شرکت هواپیمایی ماهان جزء شرکت های هواپیمایی خصوصی در ایران است که در روز 20 پرواز برای اروپا، آسیا و خاورمیانه را در برنامه خود جای می دهد. به همین دلیل است که قوانین بسیار سخت و جدی را تست پی سی ار ماهان در نظر گرفته است. شما در کلاس های پروازی ماهان می توانید کلاس تجاری معمولی را برای پرواز های داخلی و کلاس تجاری و معمولی را نیز برای پروازهای خارجی مشاهده نمایید. در پرواز داخلی پذیرایی همراه با سرگرمی به بهترین شکل ممکن در اختیار مسافران قرار می گیرد. برای پروازهای خارجی در کلاس تجاری شما امکان خرید از معتبرترین برندهای دنیا در حین پرواز دارید.

اگر جواب تست کرونا مثبت باشد باید چه کنیم؟

تست پی سی ار ماهان را شما می توانید با تشخیصی مهم و البته با دقت در نظر بگیرید. به واسطه انتهاب دهان و یا بینی روش تست پی سی آر انجام می پذیرد. معمولا جواب دهی تست pcr نسبت به دستگاه های دیگر کرونا فرایند سریع تری دارد. تست پی سی ار ماهان برای حفظ جان مسافران است. چنانچه علائم کرونا را به هر شکی دارید، احتمال ابتلاء به کرونا بسیار بالاست که با تست پی سی آر جواب قطعی آن مشخص می گردد که در این شرایط شما نمی توانید از خدمات پرواز هیچ شرکتی حتی ماهان استفاده کنید و بهتر است قرنطینه خانگی خود را آغاز نمایید. هر چقدر شما روند درمان خود را جدی تر بگیرید، دوباره با قوا و تقویت بیشتری می توانید به زندگی و روال کاری خود برگردید.

با پایان دوره بهبودی کرونا می توانیم از خدمات پرواز هوایی استفاده کنیم؟

ممکن است برخی از افراد دوران بهبودی خود را طی کنند که در این میان، باید هرچه سریع تر با انجام تست پی سی ار ماهان مطمئن گردند که دوران بهبودی کاملا به سر آمده و این افراد می توانند با نتیجه منفی کرونا سفر هوایی خود را تجربه نمایند. اما چنانچه بهبودی به صورت کامل انجام نشود بهتر است بدانند که به هیچ عنوان این حق را ندارند تا از خدمات شرکت هواپیمایی به هیچ عنوان استفاده کنند. به همین دلیل انجام تست پی سی آر در هر شرایطی برای افراد لازم و ضروری است که این تست هزینه کمتر و البته نتیجه قابل قبول تری نسبت به تست آنتی بادی دارد و جزء تست های بسیار معتبر در بین تمامی تست ها برای تمامی شرکت های هواپیمایی به حساب می آید.

تست پی سی ار ماهان

جمع بندی
ما در این مقاله در مورد اهمیت تست پی سی ار ماهان با شما صحبت کردیم؛ چرا که این شرکت هواپیمایی خصوصی معتبر برای حفظ جان مسافرین خود ارائه گواهی نتیجه تست منفی کرونا را یک مدرک مهم در نظر می گیرد و بدنی ترتیب است که شما باید به این نکته توجه داشته باشید، به هر دلیلی اگر نشانه و علائم خاصی برای ابتلاء به ویروس کرونا را دارید به هیچ عنوان نباید از خدمات سفرهای هوایی هیچ گونه شرکتی استفاده کنید. در این شرایط قطعا قرنطینه خانگی مهم ترین کاری است که نسبت به آن نباید بی توجه باشید و امروزه دلیل وجود آزمایشگاه مورد تایید به خاطر این است که از هرگونه جعل جلوگیری شود و مسافرین با خیال آسوده و راحت بتوانند به سفر هوایی خود بپردازند. در هر صورت آزمایشگاه مورد تایید تعهدات خاصی را برای انجام تست کرونا به شرکت هوایپمایی دارد.

اسکرول به بالا