5%

نرسینو سامانه جامع خدمات درمانی

پانسمان در منزل

Dressing at home

جهت دریافت خدمات پانسمان در منزل می توانید در هز نقطه از ایران که هستید از طریق راه های ارتباطی زیر با نرسینو تماس حاصل کنید تا تیم تخصصی نرسینو در محل حاضر شده و خدمات پانسمان در منزل را برای شما عزیزان انجام دهند.

پانسمان در منزل

گاهی حوادث نا مترقبه گریبان انسان را گرفته و این موضوعی است که خواسته و ناخواسته برای هر کسی ممکن است پیش بیاد. لذا بهتر است اطلاعات خود را در مورد این موضوعات بالا برده و از راه کار های امروزی مطلع باشیم. اگر روزی خدایی نکرده با حادثه ای در جایی مواجه شدید و فردی از اطرافیانتان دچار جراحت شدید شد، نیازی به انتقال با وسیله شخصی نیست. شما می توانید با مراکز اعزام آمبولانس خصوصی تماس گرفته و درخواست پزشکی برای پانسمان زخم در منزل کنید. این امکانات اکنون بسیار رایج شده اما شاید هنوز برخی از افراد از وجود آن بی اطلاع باشند. لازم به ذکر است که پزشک مربوطه نه تنها پانسمان را انجام می دهد بلکه برای تعویض پانسمان در منزل نیز می توانید روی خدمات نرسینو حساب کنید. اما تعویض پانسمان در منزل تنها یک مورد از خدمات نرسینو است.

خدمات پانسمان در منزل مدت ها است که رایج شده است. اگر در منزل بیماری دارید که به دلیل کهولت سن یا وخامت اوضاع جسمانی قادر به انتقال او به مراکز درمانی نیستید، شما می توانید از مراکز اعزام آمبولانس خصوصی درخواست خدمات پانسمان در منزل کنید. به این ترتیب دیگر نیازی به انتقال بیمار نیست. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید ما در این مقاله از قیمت پانسمان در منزل گرفته تا انواع خدمات درمان خانگی بحث خواهیم کرد.

خدمات پانسمان در منزل

گاهی حوادث نا مترقبه گریبان انسان را گرفته و این موضوعی است که خواسته و ناخواسته برای هر کسی ممکن است پیش بیاد. لذا بهتر است اطلاعات خود را در مورد این موضوعات بالا برده و از راه کار های امروزی مطلع باشیم. اگر روزی خدایی نکرده با حادثه ای در جایی مواجه شدید و فردی از اطرافیانتان دچار جراحت شدید شد، نیازی به انتقال با وسیله شخصی نیست. شما می توانید با مراکز اعزام آمبولانس خصوصی تماس گرفته و درخواست پزشکی برای پانسمان زخم در منزل کنید. این امکانات اکنون بسیار رایج شده اما شاید هنوز برخی از افراد از وجود آن بی اطلاع باشند. لازم به ذکر است که پزشک مربوطه نه تنها پانسمان را انجام می دهد بلکه برای تعویض پانسمان در منزل نیز می توانید روی خدمات همین تیم حساب کنید. اما تعویض پانسمان در منزل تنها یک مورد از خدمات آن ها است.

خدمات پانسمان در منزل

خدمات پانسمان در منزل نرسینو

اگر شما بیماری دارید که لازم است در خانه به مسائل پزشکی او رسیدگی شود، اکنون می توانید از این خدمات بهره مند شوید. در ادامه این مقاله به چند نمونه از خدمات پزشکی در منزل اشاره می کنیم:
• انواع تزریقات و سرم
• فیزیوتراپی
• گفتار درمانی
• بخیه زدن و برداشتن بخیه
• انواع پانسمان و تعویض آن
• زدن سوند و آموزش استفاده از آن
• رسیدگی به زخم بستر

قیمت پانسمان در منزل

هزینه پانسمان در منزل بستگی به وخامت حال بیمار و گستردگی زخم ها دارد. برای مثال پانسمان سوختگی در منزل بسیار دشوار است و به عمق سوختگی بستگی دارد. اگر نیاز به تعویض پانسمان نباشد هزینه آن زیاد نخواهد بود چون مشخصا میزان جراحت زیاد نبوده است. البته شما می توانید برای اطلاع از قیمت پانسمان در منزل با مشاورین مراکز اعزام تماس گرفته و بعد از توضیح وضعیت قیمت را نیز جویا شوید. در این گونه مواقع بهتر است در مورد بیمه و شرایط آن نیز اطلاعات مناسبی داشته باشید. چرا که برخی خدمات شامل بیمه شده و برخی دیگر مانند آنچه به عمل های زیبایی مربوط می شود معمولا شامل بیمه نمی شود.

شرایط تعویض پانسمان سوختگی در منزل

همانطور که گفتیم خدمات پانسمان سوختگی در منزل شامل تعویض پانسمان سوختگی نیز می شود. این موضوع بیش از هر چیزی به میزان سوختگی بستگی دارد به طبع اگر میزان سوختگی با جراحات در حد بالا باشد شما نمی توانید بیمار را در منزل نگه دارید چرا که رسیدگی به او در خانه ممکن نیست و باید حتما بستری شده و تمام وقت تحت نظر کادر پزشکی متخصص در بیمارستان باشد. اما درمان های خانگی برای شرایط نه چندان حاد هم موجب راحتی شما و بیمار می شود و هم از نظر هزینه گاه بسیار به صرفه است. منظور از شرایط لازم برای درمان های خانگی مانند تعویض پانسمان سوختگی این است که اولا بیمار شما باید شرایط مناسبی داشته و همانطور که گفتیم حال بسیار بدی نداشته باشد. ثانیا اتاق او باید کاملا تمیز و ملحفه ها و روتختی و روبالشتی و حتی لباس خواب بیمار کاملا تمیز و بهداشتی باشد.

تعویض پانسمان در منزل
بهتر است شرایط اتاق را متناسب با حال بیمار تغییر دهید برای مثال اتاق پر نور برای افرادی که دچار سوختگی شده اند مناسب نیست. پس باید پرده های اتاق را کشیده و از تابش نور مستقیم خورشید به زخم ها خودداری کنید. از طرفی اتاق نمور یا تاریک نیز برای فردی که دچار زخم بستر است مناسب نخواهد بود. برای چنین فردی بهتر است از اتاق پر نور و خشک استفاده شود. البته پزشکان متخصصی که برای ویزیت بیمار شما به منزل می آیند، شرایط نگهداری از بیمار را نیز به شما خواهند گفت.

آیا استفاده از خدمات پزشکی در منزل در هر ساعتی ممکن است؟

اغلب مراکز اعزام پزشک به منزل 24 ساعته بوده و در هر روز هفته حتی روزهای تعطیل نیز پاسخگو هستند. اگر در شهر مورد اقامتتان چنین مراکزی وجود دارند شما می توانید شماره آن ها را از اینترنت یا شماره گویای 118 بگیرید. اگر به وجود چنین مراکزی در شهر خود شک دارید، کافیست به اینترنت دسترسی داشته باشید. با یک جستجوی ساده می توانید شماره و نام مرکز اعزام آمبولانس خصوصی را در شهر مورد نظرتان پیدا کنید.

جمع بندی
پانسمان در منزل یکی از خدمات مراکز اعزام آمبولانس خصوصی است که نه تنها کار پانسمان بلکه بسیاری از خدمات پزشکی سرپایی مانند انواع تزریقات یا ماساژ را نیز در منزل برایتان انجام می دهند. این مراکز تنها برای انجام این خدمات نبوده و در صورت نیاز می توانند با کمک پزشکی ماهر و تجهیزات مناسب خود، بیمار شما را به مراکز درمانی منتقل کنند. در بسیاری از موارد از آنجایی که حال بیمار خوب به نظر رسیده و می تواند راه برود ما تصمیم می گیریم که خودمان او را به بیمارستان برسانیم اما فراموش نکنید که جا به جایی بیمار خطرناک بوده و بهتر است قبل از هر کاری پزشکی حاذق را به محل فراخوانده و سپس با کمک او اقدامات لازمه را انجام دهید.

اسکرول به بالا