5%

نرسینو سامانه جامع خدمات درمانی

تست پی سی ار فلای دبی

PCR Fly Dubai test

فلای دبی شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت اماراتی است، که دفتر مرکزی آن در ترمینال شماره ۲ فرودگاه بین‌المللی دبی، مستقر می‌باشد. اين شركت هواپيمايي نيز طبق قوانين بين المللي، قبل از پرواز از شما جواب منفي تست پی سی ار فلای دبی مي خواهد. شما می توانید خدمات تست پی سی ار فلای دبی را از نرسینو دریافت نمایید.

تست پی سی ار فلای دبی نرسینو

الزامی بودن تست کرونا برای پرواز خارجی چیزی است که به تصویب سازمان بهداشت جهانی و انجمن بین‌المللی شرکت‌های هواپیمایی و سازمان جهانی هواپیمایی رسیده است. در واقع این اقدام فقط و فقط برای حفظ سلامتی مسافران قبل، حین و بعد از سفر است. هر مسافری پس از گرفتن جواب منفی تست امکان سفر پیدا خواهد کرد و تا اتمام سفر باید نتیجه را همراه خود نگه دارد.برای انجام تست کرونا و خروج از کشور، حتما باید به آزمایشگاه‌هایی مراجعه کنید که مورد تایید هواپیمایی منتخب شماست.

شرکت فلای دبی در سال ۲۰۰۸ توسط دولت مرکزی دبی راه‌اندازی شد و در حال حاضر دارای ناوگانی از ۴۸ فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ می‌باشد، که روزانه به ۹۴ فرودگاه در سراسر جهان، پروازهای مستقیم دارد. تا ماه مه ۲۰۱۷، فلای‌دبی دارای بیش از ۹۰ مقصد پروازی بوده‌است. این شرکت هواپیمایی در حال حاضر دارای یک قطب بوده و در ترمینال شمارهٔ ۲ در فرودگاه بین‌المللی دبی فعالیت می‌کند. با این حال، به‌ منظور تطبیق با رشد این شرکت هواپیمایی و گسترش فعالیت خطوط هوایی ملی در فرودگاه بین‌المللی دبی، فلای‌دبی فعالیت پروازهای خود در فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم را از ۲۵ اکتبر ۲۰۱۵ آغاز کرده‌است. این شرکت کار خود را با ۷۰ پرواز در هفته از فرودگاه دبی به مقصد امان، بیروت، چیتاگونگ، دوحه، کاتماندو، کویت و مسقط آغاز کرد. در این دوره تست پی سی ار فلای دبی نیز جزو قوانین این شرکت هواپیمایی شده است. جهت دریافت خدمات تست pcr در هنگام پرواز می توانید وارد صفحه تست کرونا برای پرواز شوید و با شماره تماس های موجود با نرسینو تماس حاصل فرمایید.

تست پی سی ار فلای دبی

قوانين تست پي سي ار فلاي دبي

الزامی بودن تست کرونا برای پرواز خارجی چیزی است که به تصویب سازمان بهداشت جهانی و انجمن بین‌المللی شرکت‌های هواپیمایی و سازمان جهانی هواپیمایی رسیده است. در واقع این اقدام فقط و فقط برای حفظ سلامتی مسافران قبل، حین و بعد از سفر است. هر مسافری پس از گرفتن جواب منفی تست امکان سفر پیدا خواهد کرد و تا اتمام سفر باید نتیجه را همراه خود نگه دارد.برای انجام تست کرونا و خروج از کشور، حتما باید به آزمایشگاه‌هایی مراجعه کنید که مورد تایید هواپیمایی منتخب شماست. به عبارت دیگر هر یک از شرکت‌های هواپیمایی، انجام آزمایش پی‌سی‌آر کرونا را در یکسری از آزمایشگاه‌های خاص قبول می‌کنند. بهتر است قبل از انجام تست، لیست آزمایشگاه‌های طرف قرارداد هواپیمایی مورد نظر خود را پیدا کنید و فقط به همان آزمایشگاه‌ها مراجعه کنید.
مجددا یادآوری می‌کنیم که قبل از اقدام به انجام آزمایش کرونا، بررسی کنید که ایرلاین مورد نظر شما با کدام آزمایشگاه‌ها در ایران طرف قرارداد است. طبق قوانین ایرلاین‌های خارجی با آزمایشگاه‌هایی در شهر محل پرواز توافقاتی دارند. بر این اساس که نمونه‌گیری مسافران در زمان مناسب 24 تا 48 ساعت قبل پرواز به شما تحویل داده شود. امکان نمونه‌گیری در منزل و محل کار شما نیز مهیاست. چنانچه زمان پرواز یا تاریخ نمونه‌گیری آزمایشگاه به تعطیلات برخورد کند، جای نگرانی نیست. آزمایشگاه طرف قرارداد ایرلاین خارجی موظف به انجام آزمایش و ارائه جواب آن در زمان تعطیلات نیز هست.

شرایط تست پی سی ار فلای دبی

ویروس‌های کرونا خانواده بزرگی از‌ ویروس‌ها هستند که می‌توانند حیوانات و انسان‌ها را بیمار کنند. تعداد زیادی از ویروس‌های کرونا که تاکنون شناخته‌شده‌اند، موجب ابتلا به طیفی از عفونت‎های دستگاه تنفسی در انسانها می‌شوند. ویروس کرونایی که به تازگی کشف شده است عامل ابتلا به بیماری کووید-19 است. بیماری کرونا ویروس (COVID-19) یک بیماری عفونی است که توسط ویروس کرونا ایجاد شده است. بیشتر افرادی که با COVID-19 بیمار می‌شوند علائم خفیف تا متوسطی را تجربه می‌کنند و بدون درمان خاصی بهبود می یابند. ویروس کرونا عمدتا از طریق قطره هایی ایجاد می شود که فرد آلوده هنگام سرفه، عطسه یا بازدم ایجاد می‌کند. این قطرات بیش از حد سنگین هستند که بتوانند در هوا آویزان شوند و به سرعت بر روی کف یا سطوح می‌ریزند. بنابراین اگر در مجاورت فردی با کووید-19 باشید یا با لمس یک سطح آلوده و سپس چشم، بینی یا دهان، می توانید با تنفس در ویروس آلوده شوید.

تست پی سی ار فلای دبی

سازمان‌های بهداشت جهانی و مرکز کنترل بیماری‌های عفونی تست پی سی آر (RT-PCR) را به‌عنوان دقیق‌ترین روش تشخیص ویروس کووید19 (COVID-19-SARS-CoV-2) اعلام کرده است. در آزمایش کرونا (PCR) با کمک دو سوآپ پنبه ای 15 سانتی متری از حلق و بینی بیمار نمونه گرفته می‌شود. سپس باید این نمونه ازنظر وجود یا عدم وجود ویروس SARS-CoV-2 موردبررسی قرار گیرد. ابتدا استخراج ژنوم ویروس از نمونه با کمک کیت‌های استخراج انجام و سپس با کمک روش PCR این ژنوم ویروسی تکثیرشده تا قابل‌شناسایی شود. افرادی که دارای علائم بیماری هستند و یا در چند روز و هفته اخیر مبتلا شده اند برای اطلاع از پایان دوره ی بیماری میتوانند تست کرونا از حلق و بینی دهند. غالباً جواب تست کرونا 24 ساعت پس از نمونه‌برداری آماده می‌شود.

علائم شایع کرونا و خدمات تست پی سی ار فلای دبی

علائم کرونا به گفته سازمان سلامت جهانی (WHO) شامل موارد زیر است. اگر هر یک از این علائم را دارید می توانید با تست پی سی ار در منزل از سلامت یا ابتلای خود مطلع شوید.
 تب بالا
یکی از اولین علائمی که در کرونا شناسایی شد و در عموم مبتلایان دیده شده است تب 38 تا 40 درجه است.
 سرفه خشک
سرفه ها می تواند بسته به شخص کم یا زیاد باشد اما عموما بدون مخاط در گلو و بعضا همراه با سوزش هستند.
 تنگی نفس
مشکل و سنگینی در هنگام نفس کشیدن خصوصا در هنگام خواب که ممکن است با حساسیت فصلی اشتباه گرفته شود.
طبق قوانين بين المللي، افرادي كه قصد سفر با هواپيما را دارند موظفند ۷۲ ساعت تا حداکثر ۹۶ ساعت قبل از تاریخ پرواز خود می‌توانید تست پي سي ار بدهند. توصیه می‌کنیم این فاصله را به 24 ساعت کاهش دهید و ترجیحا یک روز قبل از تاریخ پرواز خود تست بدهید و همراه با جواب منفی تست در ساعت مقرر در فرودگاه حاضر شوید. لازم است جواب منفی تست پی سی ار فلای دبی را هنگام گرفتن کارت پرواز به همراه بلیت و پاسپورت خود به کانتر ایرلاین تحویل دهید .جواب آزمایش معتبر باید به زبان انگلیسی با سربرگ و مهر رسمی آزمایشگاه باشد. فراموش نکنید جواب آنلاین مورد قبول نیست و نتیجه آزمایش باید حتما چاپی باشد.

اسکرول به بالا