5%

نرسینو سامانه جامع خدمات درمانی

تست پی سی ار ایران ایر

Iran Air PCR Test

جهت دریافت خدمات تست پی سی ار ایران ایر می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر درخواست خود را ارسال نمایید.

تست پی سی ار ایران ایر نرسینو

تست پی سی ار ایران ایر که در شرایط بسیار سخت قرار گرفته است، برای حفظ سلامت مسافران خود تست منفی پی سی آر کرونا را یک مدرک مهم و اساسی برای استفاده از خدمات در نظر گرفته است. تمامی آزمایشگاه های مورد تایید را شما می توانید به صورت لیست در نظر  بگیرید و این چنین از هرکدام به نحو احسن استفاده کنید.

تست پی سی ار ایران ایر که در شرایط بسیار سخت قرار گرفته است، برای حفظ سلامت مسافران خود تست منفی پی سی آر کرونا را یک مدرک مهم و اساسی برای استفاده از خدمات در نظر گرفته است. تمامی آزمایشگاه های مورد تایید را شما می توانید به صورت لیست در نظر  بگیرید و این چنین از هرکدام به نحو احسن استفاده کنید.

توجه داشته باشید که برخی از آزمایشگاه‌ های آنلاین که می توانند تست کرونا در منزل را از شما بگیرند ممکن است مورد تایید و طرف قرارداد شرکت هواپیمایی ایران ایر نباشند که شما برای قوانین هر کدام از شرکت‌ های هواپیمایی مانند ایران ایر تنها باید اطلاعات خود را از یک سایت آنلاین و اینترنتی معتبر در نظر بگیرید. بر اساس بخش نامه ایران ایر برخی از آزمایشگاه های کشور امارات متحده عربی با رنگ سبز و ستاره دار در سایت اینترنتی قرار گرفته است.

تست پی سی ار ایران ایر

جهت دریافت خدمات تست pcr در هنگام پرواز می توانید وارد صفحه تست کرونا برای پرواز شوید و با شماره تماس های موجود با نرسینو تماس حاصل فرمایید.

ایران ایر چه نوع شرکت هواپیمایی است؟

تست پی سی ار ایران ایر به دلیل اعتبار بالای این نوع ایرلاین بسیار مدنظر قرار گرفته است که شما می توانید برای استفاده از شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از این خط هواپیمایی معتبر استفاده کنید.  ایران ایر را یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌هایی می‌شناسند که بیشتر از ۴۰ مقصد داخلی و بین‌المللی را برای پرواز شما مشخص می‌کند.

تست پی سی ار ایران ایر را شما می توانید با کم ترین زمان پاسخ دهی از آزمایشگاه های اینترنتی در نظر بگیرید که در این بین این، نکته مهم و اساسی تست کرونا پی سی آر قبل از سفر است که به صورت اجباری و الزامی به آن پرداخته می شود و چنان چه شما نتیجه تست pcr خود را ارائه ندهید نمی توانید مجوز پرواز خود را بگیرید؛ چرا که بر اساس مصوبه سازمان جهانی بهداشت، تست کرونا جزء الزامات و موارد اجباری برای خروج از مرز و پروازهای داخلی محسوب می‌شود.

از کجا بفهمیم کرونا داریم؟

با وجود علائم خاصی مانند عطسه، آبریزش و گرفتگی بینی، پرآبی چشم و ترشحات پشت حلق باید توجه داشته باشید که تا حدودی شما مشکوک به ابتلاء به کرونا هستید. اما در این بین، از جمله علائم عفونت کرونا صد در صد خستگی، سردرد و از دست دادن حس بویایی و چشایی است که در کنار آن ممکن است تهوع و استفراغ نیز بسیار شما را آزار دهد.

تمام این موارد باعث می شود تا شما تسـت پـی سـی ار ایـران ایـر را به صورت صد در صدی انجام دهید که با نتیجه مثبت تست کرونا شما حق پرواز ندارید و باید در قرنطینه خانگی به سر ببرید. به هر حال اگر ویروس کرونا را جدی نگیرید، متاسفانه همان طور که در آمار مردمی مرگ و میر مشخص شده است احتمال مرگ بسیار بالاست.

ویروس کرونا چه شباهتی با سینوزیت دارد؟

با توجه به اهمیت تست پی سی ار ایران ایر که برخی از مسافران انجام داده ‌اند متوجه شده اند که مبتلا به ویروس کرونا هستند. این ویروس که دستگاه تنفس و ریه را بیشتر درگیر می‌کند تا حدودی شبیه آنفولانزا است و ممکن است با سردرد و تورم علائم خود را نشان دهد. اما زمانی که ویروس تکثیر بیشتری دارد، صددرصد شما از لحاظ تنفسی دچار مشکلات شدید تری می شوید که عفونت کرونا را چنان چه با سینوزیت مقایسه کنید بهتر است بدانید که تا حدودی علائم مشابهی دارند. اما  تست پی سی ار ایران ایر را زمانی که انجام دهید و متوجه شوید تست کرونا مثبت است و باید با جدیت تمام برای روند درمان اقدام کنید؛ چرا که کرونا ممکن است انسان را به کام مرگ بکشاند. سینوزیت با یک درمان ساده تر رفع می گردد اما شما برای ویروسی هم چون کرونا که در دو سال گذشته جان بسیاری از انسان ها را گرفته است صددرصد باید شرایط پیچیده تری را جهت درمان در نظر بگیرید.

تست پی سی ار ایران ایر

آیا تست پی سی ار ایران ایر اجباری است؟

ایران ایر چنان چه شما مبتلاء  به ویروس کرونا باشید به هیچ عنوان اجازه نمی دهد تا از پروازهای داخلی و خارجی استفاده کنید. این تست برای تمامی مقاصد پروازی به همین شدت مورد توجه قرار گرفته است. برخی از شرکت ‌های هواپیمایی برای ۲ سال به بالا و در برخی دیگر برای ۶ سال به بالا تست پی سی ار ایران ایر اجباری و الزامی نموده است. به همین دلیل شما باید گواهی نتیجه تست pcr را برای  ایران‌ایر در کنار دیگر مدارک هر چه سریع تر ارائه دهید.

بدون ارائه گواهی نتیجه تست پی سی آر شما به هیچ عنوان مجوز خروج از کشور را در دست ندارید و به هر حال حتی اگر شما واکسیناسیون کرونا را نیز انجام داده باشید، حداقل ۱۴ روز باید از آخرین دوز آن گذشته باشد. هیچ کدام از  شرکت‌ های هواپیمایی هم چون ایران ایر نمی توانند بدون جواب منفی تست کرونا مسافر را در بین مسافران جای دهند. بدین ترتیب شما بهتر است تست پی سی ار ایران ایر را جدی بگیرید و بدون هیچ گونه مشکل خاصی مقدمات سفر خود را فراهم کنید.

سخن پایانی

تست پی سی ار ایران ایر برای حفظ جان شما مسافران عزیز تا این حد سخت و جدی گرفته شده است. متأسفانه برخی از افراد به هیچ عنوان به رعایت پروتکل های بهداشتی توجهی ندارند و این چنین است که این گونه قوانین سخت مورد توجه قرار گرفته است تا مسافران بتوانند به راحتی از خدمات شرکت ها پروازی برای سفر های داخلی و خارجی هوایی خود به نحو احسن استفاده نمایند.

اسکرول به بالا