5%

نرسینو سامانه جامع خدمات درمانی

تست پی سی ار اهواز

Ahvaz PCR test

جهت دریافت خدمات تست پی سی ار اهواز می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر  درخواست خود را  ارسال نمایید.

تست پی سی ار اهواز نرسینو

اهواز يكي از شهرهاي آسيب پذير كشور در طول اين پندمي بود. با توجه به كمبود خدمات درماني در اين شهر، امكان انتقال ويروس در سطح وسيع زياد است و ممكن است كل شهر را آلوده كند. به همين خاطر توصيه مي شود به محض مشاهده اولين علائم؛ به انجام تست پی سی ار اهواز در آزمايشگاه هاي معتبر اهواز اقدام كنيد. در ادامه اين مطلب درباره روش هاي پيشگيرانه از بيماري و تست پي سي ار بيشتر صحبت خواهيم كرد.Ahvaz PCR test

اهواز يكي از شهرهاي آسيب پذير كشور در طول اين پندمي بود. با توجه به كمبود خدمات درماني در اين شهر، امكان انتقال ويروس در سطح وسيع زياد است و ممكن است كل شهر را آلوده كند. به همين خاطر توصيه مي شود به محض مشاهده اولين علائم؛ به انجام تست پی سی ار اهواز در آزمايشگاه هاي معتبر اهواز اقدام كنيد. در ادامه اين مطلب درباره روش هاي پيشگيرانه از بيماري و تست پي سي ار بيشتر صحبت خواهيم كرد.

جهت دریافت خدمات تست pcr در منزل می توانید وارد صفحه تست کرونا در منزل شوید و با شماره تماس های موجود با نرسینو تماس حاصل فرمایید.

تست پی سی ار اهواز

روش هاي پيشگيرانه از ويروس كرونا

استفاده از ماسک به‌عنوان یکی از راه‌ های پیشگیری از ویروس کرونا مطرح می‌شود اما در این میان رعایت نکاتی در مصرف آن حائز اهمیت است:

  • در صورتی‌که سالم هستید فقط در صورت مراقبت از فرد مشکوک مبتلا به کرونا ویروس باید از ماسک استفاده کرد.
  • در صورت سرفه و عطسه حتماً از ماسک استفاده کنید.
  • ماسک تنها در صورتی مؤثر است که در ترکیب با روش‌های دیگر همچون شستن مکرر دست با مایع ضدعفونی‌کننده و یا آب و صابون همراه باشد.
  • در صورتی‌که از ماسک استفاده می ‌کنید باید روش صحیح استفاده از آن را بدانید.
  • با توجه به این‌که واکسنی برای این ویروس وجود ندارد تنها راه جلوگیری از سرایت آن تشخیص زودهنگام و درمان بیمار در قرنطینه است.
  • افرادی‌که با مبتلایان به کرونا ویروس در ارتباط هستند باید تحت نظر باشند.
  • باید محدویت‌های مسافرتی به مناطق آلوده به ویروس و همچنین جلوگیری از گردهمایی‌ های عمومی ایجاد شود.
  • علائم شامل تب، سرفه و تنگی نفس است. در مواد حادتر عفونت می ‌تواند به سینه پهلو (پنومونی یا همان عفونت ریه) یا مشکلات تنفسی منجر گردد. در موارد نادر این بیماری کشنده خواهد بود.

تست پی سی ار اهواز و علائم اوليه بيماري كرونا

علائم بیماری شبیه آنفولانزا یا سرماخوردگی معمولی است، که بسیار شایع تر از COVID-۱۹ هستند. به همین دلیل برای تایید این که کسی COVID-۱۹ گرفته باشد، باید آزمایش شود. نکته حائز اهمیت این است که اقدامات کلیدی پیشگیرانه را به خاطر بسپاریم که عبارتند از شستشوی دست ‌ها و رعایت موارد بهداشتی تنفسی (پوشاندن دهان به هنگام عطسه یا سرفه با دستمال یا آرنج خم شده، سپس انداختن دستمال داخل سطح آشغال در بسته). همچنین واکسن آنفولانزا نیز راه پیشگیری مناسبی است، بنابراین به یاد داشته باشید که واکسیناسیون خود و فرزندان‌تان را به موقع انجام دهید.

همچنين با رعایت چهار مورد احتیاطی زیر می‌توانید جلوی خطر عفونت برای خود و خانواده‌تان را بگیرید:

  • دستهایتان را مرتب با آب و صابون یا ژل ضدعفونی الکل ‌دار بشویید.
  • به هنگام عطسه یا سرفه جلوی دهان خود را با دستمال یا آرنج خم شده‌ تان بگیرید، و دستمال را داخل سطح دربسته بیاندازید.
  • از تماس نزدیک با کسانی که سرما خورده ‌اند یا علائمی شبیه آنفولانزا دارند اجتناب کنید.
  • اگر خودتان یا کودکتان تب دارید، سرفه می‌کنید یا احساس می‌کنید مشکل تنفس دارید حتماً به دکتر مراجعه کنید.

اگر شما یا کودکتان تب، سرفه یا تنگی نفس دارید، باید از همان ابتدای بروز علائم از پزشک کمک بخواهید. اگر به مناطقی که COVD-۱۹ در آنجا گزارش شده سفر کرده‌ اید، یا اگر در تماس با فردی بوده ‌اید که به‌ تازگی به یکی از چنین مناطقی سفر کرده و علائم تنفسی دارد، به يكي از معتبرترين آزمايشگاه هاي تست پی سی ار اهواز به منظور تست پي سي ار مراجعه كنيد.

تست پی سی ار اهواز

علائم كرونا

تاکنون بررسی و مطالعه نشانه های بیماری کرونا در بیماران مبتلا نشان داده شده است، ایجاد تب و افزایش دمای بدن اغلب به عنوان اولین علامت برای این بیماری گزارش شده است، هرچند که در موارد اندکی از مبتلایان به بیماری کرونا ممکن است فرد تب نداشته باشد و یا تب باشد و یا تب خفیفی را تجربه نماید.
همچنین گزارشاتی مبنی بر گلودرد، آبریزش بینی و ترشحات پشت حلق به عنوان علائم آغازین بیماری کرونا نیز وجود دارد. علائم بالینی در طی روز یکسان هستند. سرفه و احساس تنگی نفس علائم بعدی بوده و شدت این علائم ممکن است در افراد مختلف متفاوت است.

بدن درد و کوفتگی عضلات یکی از علائم اصلی بیماری کرونا می باشد در حالیکه در آلرژی بعضی از افراد مبتلا،  احساس رخوت و بی حالی دارند که با درد و کوفتگی بدن کاملاً متفاوت است. پاسخ به آنتی هیستامین ها یکی از روش های متمایز کننده بیماری آلرژی با بیماری کرونا است. بدین صورت که افراد آلرژیک بخوبی به آنتی هیستامین ها پاسخ داده و به میزان قابل توجه ای علائم آنها فروکش می کند. در حالیکه بیمار مبتلا به کرونا به آنتی هیستامین پاسخ نداده و یا به میزان بسیار اندکی پاسخ می دهد.

مراكز تست پی سی ار اهواز

مراکز نمونه‌گیری دایر به صورت همه‌روزه از ساعت ۸ الی ۲۰

  • مرکز خدمات جامع سلامت منتخب شماره ۵: کیان‌آباد، نبش خیابان ۱۵ شرقی
  • مرکز خدمات جامع سلامت منتخب شماره ۸: کمپلو شمالی، خیابان امیرکبیر، نبش فیض
  • مرکز خدمات جامع سلامت منتخب شماره ۱۰: فرهنگ‌شهر، خیابان امنیت
  • مراکز نمونه‌گیری دایر به صورت همه‌روزه از ساعت ۸ الی ۱۴
  • مرکز خدمات جامع سلامت منتخب شماره ۶: عین دو
  • مرکز نمونه‌گیری شفا: بیمارستان گلستان، جنب بیمارستان شفا

آدرس و ساعات کاری مراکز نمونه‌گیری کرونا مرکز بهداشت شرق

  • مرکز خدمات جامع سلامت منتخب شماره ۱: چهارراه آبادان، خیابان رستگاری
  • مرکز خدمات جامع سلامت منتخب شماره ۸: باهنر، خیابان دانش، جنب مسجدالنبی
  • مرکز خدمات جامع سلامت منتخب شماره ۱۱: فاز یک پادادشهر، خیابان طلاب، فروردین غربی
  • مرکز نمونه‌گیری شبانه‌روزی: مرکز خدمات جامع سلامت منتخب غیزانیه: کیلومتر ۴۴ جاده اهواز، رامهرمز
جمع بندي

علائم تنفسی شاخص عفونت با ویروس کووید ۱۹ شامل تب، سرفه خشک، کوفتگی و درد عضلانی و تنگی  نفس می باشد . مشخصه اصلی این ویروس تمایل آن به آلوده نمودن و تکثیر در سیستم تنفسی است. به همين خاطر توصيه مي شود به محض مشاهده اولين علائم بيماري، براي انجام تست پي سي ار اهواز اقدام كنيد.

اسکرول به بالا