5%

نرسینو سامانه جامع خدمات درمانی

پرستار در منزل

Nurse at home

مرکز پرستاری در منزل دارای کلیه خدمات پرستار بیمار در منزل، پرستار کودک و سالمندان و افراد کم توان است. این مراکز بهترین و مجرب ترین ها را استخدام کرده و با آموزش کامل به آن ها شما را از هر لحاظ مطمئن می کنند تا کمترین مشکلی در روند کار پیش نیاید. این پرستارها می توانند بر حسب خواسته شما کارهای متفاوتی را متقبل شوند. معمولا تمامی کارهای بیمار یا کودک مانند رسیدگی به غذا، دارو، بهداشت مانند استحمام بیمار در منزل و خدمات درمانی مانند فیزیوتراپی در منزل جز کارهای است که می توان از یک پرستار خانگی درخواست کرد. شما می توانید خدمات پرستار در منزل را از نرسینو دریافت نمایید.

پرستار در منزل نرسینو

پرستاری از افراد سالمند به دلیل کهولت سن و گاه بیماری های زمینه ای در آن ها بسیار مشکل می شود. یک فرد عادی در برخی از موارد نمی تواند از عهده رفع نیاز های سالمندان و بیماران برآید به همین دلیل است که مراقبت از بیمار به واسطه یک شخص متخصص لازم و اجباری است. بسیاری از ما به دلیل مسائل عاطفی دوست نداریم افراد سالمند را به مکانی مانند آسایشگاه ببریم. اما از طرفی به دلیل مسائل مختلف توان مراقبت از آن ها در خانه را نیز نداریم. اگر شما نیز با چنین مشکلی مواجه شده اید، اکنون زمان آن است که به خدمات پرستاری در منزل اعتماد کرده و از آن ها راهنمایی بگیرید. این مراکز به خوبی بر توانایی های کادر خود آگاه بوده و در اعزام پرستار به منزل خبره هستند.

خدمات پرستار در منزل نرسینو

مراحل درخواست پرستار

برای اعزام پرستار به منزل شما باید ابتدا وارد سایت مرکز مورد انتخابتان شده و یا با شماره تلفن آن مرکز تماس بگیرید. معمولا اکثر مراکز به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی هستند. اگر نیاز به مشاوره دارید، شما می توانید در مورد همه مسائلی که برایتان مهم است مانند چگونگی مراقبت از بیمار تا هزینه ها را از کارشناسان مربوطه پرسیده و به پیشنهادات آن ها توجه کنید. همچنین شما می توانید از پرستار منزل به صورت آزمایشی نیز بهره ببرید. بدین صورت که مرکز خدمات پرستاری در منزل پرستاری را برای 24 تا 48 ساعت به منزل شما اعزام کرده و بعد از کسب رضایت و توجه شما برای مدت بیشتری استخدام می شود. اگر پرستار مورد تایید شما نباشد، به سرعت پرستار دیگری جایگزین می شود. مرحله بعدی بستن قرارداد با شرکت است. مرکز پرستاری در منزل طی دوره قرارداد به طور 24 ساعته و تمام وقت از شما پشتیبانی خواهد کرد. در زمان پایان قرارداد نیز در صورت تمایل می توانید آن را تمدید کنید.

در کدام شهرها مرکز خدمات پرستاری وجود دارد؟

در حال حاضر در بیشتر شهرهای بزرگ ایران و مراکز استان ها مرکز پرستاری در منزل وجود دارد که همگی مورد تایید ارگان های ذیصلاح هستند. شما می توانید با یک جستجوی ساده در گوگل نام مراکز پرستاری در منزل را در شهر خود یافته و سپس در مورد کم و کیف قضیه تحقیق کنید. اگر نیاز به پرستار بیمار در منزل دارید، شما باید بیماری فرد را به طور کامل به مرکز توضیح داده و هیچ چیز را مخفی نکنید. آگاهی کامل پرستار از شرایط به نفع شما خواهد بود چرا که موضوع سلامتی یکی از افراد نزدیک خانواده شماست.

آیا تنها برای استحمام بیمار در منزل می توان از خدمات این مراکز استفاده کرد؟

بله. برای استفاده از خدمات مراکز پرستار نیازی نیست که شما پرستار را 24 ساعته استخدام کنید. آن ها می توانند تنها برای کارهای دشواری نظیر استحمام بیمار در منزل و یا فیزیوتراپی در خانه به کمک شما بیایند. در مورد توانایی این افراد لازم به ذکر است که تمامی پرستاران مراکز معتبر آموزش دیده و مجرب هستند. این آموزش ها شامل تمامی نکات در مورد مراقبت از بیمار تا استحمام بیمار در منزل و سایر موارد مهم دیگر است.

خدمات مراکز پرستاری در منزل

هزینه اعزام پرستار به منزل چقدر است؟

هزینه پرستاری در منزل به دامنه وظایف او، تعداد پرستاران درخواستی شما و مدت قرارداد دارد. به طبع پرستاری از کودک سالم به صورت نیمه وقت با پرستاری از یک کودک استثنایی به صورت تمام وقت یکسان نیست. این موضوع در مورد سالمندان و افراد بیمار نیز به همین شکل است. اگر تنها برای استحمام بیمار در منزل نیاز به کمک دارید، هزینه آن بسیار کمتر از پرستاری تمام وقت خواهد بود.

مراقبت از بیمار یکی از کارهای بسیار دشوار است که نیاز به مهارت و تخصص بسیار دارد. به همین دلیل است که افراد عادی اغلب نمی توانند از پس تمامی نیازهای بیمار برآمده و در اینگونه موارد بهتر است از خدمات پرستاری در منزل بهره مند شد. این موضوع در مورد مراقبت از کودکان و سالمندان نیز صادق است. این قشر از جامعه بسیار حساس بوده و نیاز به مراقبت های ویژه دارند. از آنجایی که گاه برای مراقبت از آن ها در خانه به کمک نیاز داریم خوب است که با خدمات اعزام پرستار آشنا شده و در این زمینه مشاوره بگیرید. این مشاوره می تواند شامل چگونگی انجام کار و موضوع هزینه ها باشد.

اسکرول به بالا